Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään saa antaa särkylääkettä?

27.11.2012 |

Meillä on nyt melkein kuuden kuukauden ikäinen poikalapsi, jolle on nyt tulossa hampaita. Olen iltaisin antanut nestemäistä Panadolia, koska muuten poika ei saa säryltään nukuttua. Eli annan vaan kerran päivässä, nyt mennään kolmatta iltaa. Montako päivää tuota särkylääkettä saa antaa putkeen, varsinkin kun antaa vain kerran vuorokaudessa? Ja olisiko mitään muita vinkkejä, jolla saa tuon säryn helpottamaan? Poika ei kuumeile, ja nuo purulelut näyttävät vähän helpottavan, mutta tosiaan se nukkumaanmeno on hankalaa ilman särkylääkettä. Olen nukuttanut kyljellään, koska kuulemma se selällään olo tuntuu inhottavalta vauvasta, kun hampaita tulee.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhtä jaksoisesti (jos syö esim. 3 kertaa päivässä) särkylääkettä saa syödä viikon ja sen jälkeen pitäisi alkaa hakeutumaan lääkäriin. Viikon antaisin ainakin ihan surutta. Yleensä se kitinä loppuu, kun hammas puhkeaa läpi ikenestä, jonka jälkeen särkylääkettä ei tarvita, mutta itse saattaisin viikon jälkeen, jos ei vielä läpi ole niin pitää parin päivän tauon ja soittaa neuvolaankin, että mitä mieltä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla