mikäköhän lastani vaivaa..
meillä siis 1v8kk tyttö ja nyt pari viimeistä päivää ihan kummallinen. kiukuttelee joka asiasta sanon siis mitä vain, niin ei ole hyvä.. yleensä tosi kiltti ja iloinen. jokin aika sitten oli huonompi kausi jolloin tyttö huusi koko ajan ja suuttuessaan löi minua. sain kuitenkin kitkettyä tämän aika kivasti pois ihan vaan omalla asennemuutoksellani, en siis huutanut tytölle tai mitään, olin vain aina rauhallinen ja positiivinen.
tyttö on myös aina ollut aika isänsä perään. isä tekee 3-vuorotytötä joten näkevät suht harvoin. nyt kuitenkaan ei isä saisi edes koskea tyttöön tai tyttö suuttuu ja kiljuu. tänään taas pitkästä aikaa löi minua suuttuessaan ja heitteli tavaroitaan..
mistä vois johtua?? kaikki rutiinit on pysyny samoina, paitsi että mulla oli viikonlopun kaveri kylässä jolloin en ehkä huomioinut tyttöä ihan niin paljon kuin tavallisesti. voisko sekin vaikuttaa? tylsä jos taas alkaa kunnon kiukuttelushow..
Meillä on ihan selvästi kausia, jolloin lapsia kiukuttaa kaikki eikä mikään käy. Mutta parin viikon päästä se taas helpottaa. Kunnes alkaa uudestaan. Sellaisia lapset ovat;)