Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri on alkanut purkaa pahaa oloaan minuun.

Vierailija
26.11.2012 |

Hänen uusi esimies on asettanut hänelle ja alaisilleen paineita ja tämä työkaverini valittaa asiasta jatkuvasti.

Itse tulen kyseisen esimiehen (joka myös minun esimies) ihan hyvin toimeen ja negatiivisen ilmapiirin lietsominen on alkanut vaikuttaa minuunkin vaikka yleensä suhtaudun uusiinkin asioihin positiivisesti. On vaan niin hankalaa tehdä töitä yhdessä kun toiset ovat ärsyyntyneitä ja motivaatio kadoksissa. Yritä siinä ristitulessa sitten itse tehdä työt kunnialla.

Nyt työkaveri, kenen kanssa teen tiivisti töitä, on alkanut naljailla minulle. Ei suoraan, mutta heittää ikäviä kommentteja myös muiden kuullen. En aina edes heti itse tajua asiaa vaan vasta myöhemmin kuten tänään. En siis saa sanottua hänelle heti takaisin. Lisäksi olen aina ollut se kiltti tyttö ja sen vuoksi usein saan kaikki ikävät asiat kannettavakseni.

Nyt tämän päiväinen letkautus pyörii mielessäni ja harmittelen, että en tajunnut sanoa heti miten ikävältä se tuntui. Onko tyhmää sanoa hänelle asiasta kun laitan sähköpostia muusta aiheesta. Vai nielenkö harmistukseni jälleen kerran. Vai menenkö sanomaan suoraan?

En todellakaan ole mikään herkkis vaan kestän kaikenlaista roisia huumoria jne., mutta joskus tulee raja vastaan minullakin. Joudumme jatkossakin tekemään paljon töitä yhdessä, joten ikävää jos tämä jatkuu hänen taholtaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä puhuuko heidän kuullen, mutta minulle ainakin haukkuu toisia jatkuvasti ja se on todella ärsyttävää.

Vierailija
2/3 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee töihin imetysaikana, niin pitää ymmärtää heitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuvaa sanottavaa, että sanot sen samalla tyylillä muiden kuullen kuin hän sanoi sinulle. Jotain, jonka voit sanoa hymyillen ja mukamas huumoriin verhottuna esimerkiksi.

Tuo on kiusaamista ja varmaan pahenee, jos tyyppi huomaa, että hyväksyt sen. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan