Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te jotka välttelette viljoja. Eikö teillä ole koko ajan nälkä?

Vierailija
26.11.2012 |

Vältän nyt viljoja terveyssyistä. Voisin varmaan käyttää gluteenittomia tuotteita, mutta juuri tällä hetkellä minulla on niin voimakas assosiaatio pasta ja leivän ja niistä aiheutuneen pahan olon kanssa, että en halua niihin koskea.

No niin, homman nimi on siis se, että vaikka kuinka syön, niin mulla on aina nälkä. Esimerkiksi tänään olen syönyt

-aamiaisella kaksi tomaattia ja kananmunan + kahvia ja puolikkaan päärynän

- lounaalla 300g sekavihanneksia + pienen perunan ja jauhelihapihvin

- jälkiruuaksi 5 suklaamantelia ja kahvi

Tässä on jo aika paljon ruokaa, ja tismalleen yhtä paljon kaloreita kuin mitä söin silloin kun söin viljoja. Ja minulla vaan on nälkä. Onko tämä joku siirtymävaihe, ennen kuin elimistö tottuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho saa kuitenkin hiilareista energian nopeimmin ja helpoimmin irti verensokeria nostamaan joten voi jonkin aikaa kiukutella eri koostumuksista ruokaa vastaan. Muutamassa viikossa pitäisi tasoittua, jos saat päivän aikana kuitenkin tarpeeksi kaloreita - jos liian vähän niin nälkä jatkuu.

Vierailija
2/3 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kakkonen sanoi tuon, että verensokeri nousee viljoilla nopeasti, niin mullakin alkoi päässä raksuttaa. :) Sitähän minä tässä varmaan koko ajan alitajuisesti odotan, että tuntisin kuinka verensokeri lähtee nousuun. Siksi tässä varmaan on koko ajan nälkä, kun sellaista selvää vireyspiikkiä ei ruokailun jälkeen tule.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 06, viimeistään 09 piti hakea välipalaa töissä. Sitten lopetin mahdollisimman tarkasti kaikki valkoiset jauhot ja kas - pelkkä rasvattomaan piimään tehty marjasmoothie 3dl riittää pitämään nälän 06-11!

Nyt olen antibioottikuurilla ja joudun välttämään maitotuotteita joten olen ottanut ruisleivän aamupalaksi kahvin kanssa. Tunnin pitää nälkää, maha huutaa jo ennenkuin pääsen edes töihih!! Tänään tein 1 munan munakaan mikä oli paljon parempi aamiainen. Odotan todella paluuta tuohon smoothieen!

Muuten syön normaalisti lihaa/kalaa/kasviksia ja salaattia pienen annoksen (esim 2-3 normaalikokoista lihapullaa tai 1 pieni pihvi) 2x päivässä, väli- tai iltapalaksi muutaman parapähkinän eikä ole nälkä.