PIKKUJOULUT!
Tervetuloa av-pikkujouluihin. Sana on vapaa! Alotetaan muutama minuutti etuajassa!
Heti päästään näkäjään alkuun, sillä PUKKI itse jo kolkuttelee!!!
Pukki:
" HOUHOUHOU, onko ollut kilttejä mammoja??? Tulkaas tänne Pukin polvelle istumaan...ohhohoh, onpas siinä mistä ottaa kiinni, tule syliin vaan. "
Nyt voitte paljastaa mitä paketistanne löytyy? Mulla oli tää:
Aivan todella käytännöllien ja niin hienostunut
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24119467
T emäntä (26-vuotias jessicapetteriinan ja nicojasminetten äiti, 13o kiloa ja 150 senttoä ihanaa ehtaa avmammaa)
*tyrkkää jokaisen kouraan glögilasillisen (terästettyä tietty)*
Mulla on muuten ihanat vaatteet, lämpögalsarit ja fleatsiipaita. Ja tonttulakki päässä!! Ihanaa vaalenapunaista huulikiillettä myös, ostin tarjoustalosta!!!
Kommentit (183)
Mä imetän kyllä vielä 4v. taaperoa mutta ei kai se haittaa jos tänään vähän kessuttelen :)
jokaisen av-mamman aito pilepiisi soi:
We Be Burnin' Sean Paul
Sheik thät buuti!
pikkujoulu:
Oletko sä stondis mies vai nainen?
`Stondaako sulla nyt tumppis?
Tuo nikki on jäänne siitä villityksestä, kun piti hankkia törkynikki.
mä oon etsiny sua joka paikasta, mut onneks sä olit vaan paskalla.. ihquu.. kih, arvaa kuka? *punastuu*
kauhee meno päällä, mahtuko ees mukaan?!?!
Mäkin imetän, poika on tosin jo muuttanut pois kotoa (32v) mut käy täällä monta kertaa päivässä ruualla :)))
Ja on tosi terve kyllä ollutkin!
Mitä muilla lasissa, mulla alkoholitonta viinimarjamehua (kun pitää taas imettää ylihuomenna)
Vierailija:
mä oon etsiny sua joka paikasta, mut onneks sä olit vaan paskalla.. ihquu.. kih, arvaa kuka? *punastuu*
On toiset pikkujoulut samalle iltaa. Täällä näyttäis kyllä olevan koempi meno kuin missään pikkujouluissa ikinä. Mutta eikös ainakin yhdet oharit kuulu tyttöjen iltaan ;D ?
Tsin tsin! Pitäkää lippu korkealla!
t. 26 (joka oikeasti istuu tässä meikit ja pikkujoulutamineet päällä, pikkujouluihin menossa, josta olen jo myöhässä. Kuitenkin mieluummin viettäisi illan teidän fliiziasuisten ihqujen av-mammojen kanssa kuin kaupungin riennoissa " oikeissa" pikkujouluissa. Taidan olla aika selvä tapaus...säälittävää :D )
joo, on täällä alkomaholittomiaki juomia teille TÄYSIMETTÄJILLE. Vitsi ku on hyvin onnistunut imetys teillä.. ootko ihan luovuttanutkin tissimaitoo? Miten onko sun pojalla vaimoo, että tekiskö ne pian lapsen että se vaimo vois sit jatkaa tota täysimetystä, että säkin pääsisit bilettään?
t. kasi
tässähän aletaan olla kohta ihan kielimiehiä kuitenkin.., joo musta muutan myös toi pinkkis on aika paksu. mulla sentään tää mekko on ollu siitä asti ku pääsin koulusta, nooin 10v.. ja kolme lasta pyörättäny, kkympit jokaisesta viel jäljel, mut vielä mahtuu vanhat vaatteet... tyttökivvoo..
' oikaisee rikoo-mekon ja kiristää nutturaa* tuhtis..ilmankos ne kalskeet ei sit sulle ollu mieleen?!
onks hajuu muuten mitä muuta palsta tarjoilee tänään ku nää kekkerit? ei kerkii käymään, vilkasee ettei tipu kyydistä.
onks teitä muita ihmetyttäny et bb:n antil ei oo munakarvoi?
no ei oikeestaan oo ihmetyttänyt, kun se ajelee ne..
onhan se silleen kivempi ettei oo pöheikköö, ja näyttää kaluki sit isommalta.
nyt toi Anniina vai mikä sen horotsun nimi nyt oli, meni liian pitkälle!
SE SANOI mua huonoksi mammaksi ja yritti iskee sen miehen, jota mäkin havittelin!!!!!! http://irc-galleria.net/view.php?nick=gentletouch_5 tolla kun on vielä niiiiin HELLÄ KOSKETUSKIN!!!
Hienoa, nyt on jo pettämisetkin hoidettu alta :)
Mites muut, tunnustakaa oletteko humalassa? Mä tulin naurettavan vähästä hiprakkaan, 2 siideriä.. :o
Vissiin baariin mennään vielä miehen kans myöhemmin.
Ja kaikki sit lahjatoiveita tekemään täältä: http://www.toyheaven.fi/
;)