Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ET pidä peppuseksistä?

Vierailija
26.11.2012 |

Kerro myös, oletko mies vai nainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni mikään vanhoillinen, mutta minusta ajatus anaaliseksistä tuntuu vieraalta ja tämän takia sitä en halua. Kokeillut olen, mutta tämä on vain vahvistanut mielipidettäni. Muuten nautin seksistä paljon.

N34

Vierailija
2/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro myös, oletko mies vai nainen.

En pidä sen teosta koska asia nolottaa.

Nolottaa näyttää että pidän siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkemisen pelko. Näin on kerran käynyt ja tilanne oli aika kamala. Lisäksi jos mies ei osaa hommaa ja kiirehtii, niin sattuu todella paljon.

Vierailija
4/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yksinkertaisesti herätä minussa minkäänlaisia seksuaalisia tunteita. Ei ole edes mielenkiintoa kokeilla. Seksiä kyllä rakastan ja harrastan usein.

Olemme mieheni kanssa keskustelleet asiasta, eikä hänelläkään ole siihen mitään mielenkiintoa. Päinvastoin, häntä ällöttää ajatuskin. Onneksi olemme samaa mieltä, eikä tarvitse ainakaan riidellä asiasta, niinkuin jotkut näyttävät tekevän tämänkin palstan perusteella.

Vierailija
5/11 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma pilaantuisi helposti, jos pitäisi pelätä ulosteen hajua tai ulostetta lakanoilla tai miehessä kesken intiimihetken.

Monipuolista seksiä meillä kyllä harrastetaan ja se on nautinnollista.

Ei tulisi mieleenkään pilata romanttista hetkeä tunnelmavalaistuksessa kivuilla, hajuilla ja lialla.

Vierailija
6/11 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uutuudenviehätys katosi, ei homma kovin kummoista ollut. Sulkijalihas kiristää vain alussa ja sen jälkeen on pelkkää tyhjää. Ja kyl se vähän epäkiihottava on se ajatus, että mulkku voi p*skaantua ja että naiseen voi sattua.

M33

Vierailija
7/11 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Olen kokeillut pari kertaa. Sormi anaalissa tuntuu ihan hyvälle, paneminen sen sijaan aiheuttaa jälkikäteen kipuja ja haavaumia. Ei kiitos enää, en halua vaurioittaa paikkojani enää yhtään enempää. (Ja kyllä oli liukkarit ja niin edelleen, joku kuitenkin tulee sanomaan että olisi vedetty kuivana.)

Vierailija
8/11 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku aika sitten peräaukon haavaumia tai pukamia. Itkin melkein kuukauden aina, kun kävin kakalla ja välistä paskoin verta. Ja vielä huonoina päivinä en pystynyt istumaan, kun peräaukko oli ihan krampissa. Joten en ikinä harrastaisi anaaliseksiä. Ai perkkele!!!

Vierailija
9/11 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa paikkaa ei ole.

Vierailija
10/11 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helposti tai hankalasti tunnelma pilaantuisi? Millaisia ne teidän intiimihetkenne sitten ovat? Tai monipuolinen seksinne, mitä tarkoitat sillä?

Vierailija
11/11 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (m) olen huomannut että anaalin venyttäminen pitää pukamat loitolla. Vuosi sitten jäi strap-on muista syistä johtuen pois käytöstä noin puolen vuoden ajaksi ja uusi pukama ilmaantui ekaa kertaa melkein kymmeneen vuoteen.

Parikymppisenä ennen peppuhommien aloittamista kärsin jatkuvasti pukamista. Mulla anaaliseksi vastaanottavana osapuolena pitää perälihakset kunnossa ja pukamat poissa. Kun on dildo tai anaalitappi pyllyssä niin tulee samalla treenattua supistajalihaksia.

M40+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä