Mä en käsitä! (Nukkumisesta ja väsymyksestä)
Oon nukkunut tosi huonosti ehkä kesästä asti. Mulla on nyt 1-vuotias lapsi, joka on vielä ehkä kuukausi sitten syönyt tissiä yöllä ja edelleen tulee yöllä viereemme jossain vaiheessa, joten herään siis lapsen takia ainakin kerran yössä. Mutta suurin ongelma on ollut siinä, että en ole saanut unta ja/tai olen heräillyt yöllä myös muuten vaan.
En nytkään nuku mitenkään tosi hyvin, mutta huomattavasti paremmin kuitenkin, mutta: olen TOSI väsynyt. Kun nukuin huonommin, olin suht pirteä. Nyt on vaikea vääntäytyä aamulla ylös ja koko ajan nukuttaa. Häh?!
Kommentit (3)
tismalleen sama juttu! Mäkin nukuin pari kuukautta tosi huonosti, jos lapsi ei valvottanut niin valvoin vaan pyöriskelemässä sängyssä. En tuntenut itseäni väsyneeksi mutta unohtelni asioita ja tavarat tippu käsist yms.
Nyt nukun taas vähän paremmin (en valvo öisin) vaikka edelleen yöunet on ehkä vaan kuus tuntisii mutta voi että kun väsyttää ja aamusin oon ku aave ku ei millään meinaa saada itseään hereille. Koomaan vaan lattialla ja yritän viihdyttää lasta, Huoh.
En kans tiedä mistä johtuu?
vielä pitempään, yleensä 7 - 8 h. En mä nyt superpirteä ollut aiemminkaan, mutta nyt... huhhei...
Ap
Terv. hyvin nukkunut uupunut