Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen ollut kovassa flunssassa, pitskö mennä huomenna jo töihin?
25.11.2012 |
tän aamuna oli taas aivan kamala yskä ja nuha, kurkku on edelleenkin vähän kipeä mutta muita oireita ei enää ole. Olen puhetyöläinen... mites tässä tekisi?
Kommentit (3)
voiko kurkku kipeenä olla töissä, jos on puhetyöläinen.. Käykö niin että tauti uusiutuu tms.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hän sinut toteaa työkuntoiseksi tai -kunnottomaksi.
Alue: Aihe vapaa
pitäis itse tietää mitä tekee