Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihavat eivät herkuttele ravintoloissa?

Vierailija
25.11.2012 |

Käyn tosi usein ravintoloissa. Ruokiksella tulee käytyä ravintoloissa varmaan 3-4 kertaa viikossa ympäri vuoden ja lisäksi käydään perheen kanssa pari, kolme kertaa kuukaudessa ulkona syömässä.

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota siihen, että ravintoloissa ruokailevat ovat yleensä hoikkia tai normaalipainoisia. Edes ihan tavallisissa lounasruokapaikoissa kuten vaikkapa Rossossa, ei näe lihavia ihmisiä.

Voisko joku tankero valaista, että miksi ravintolaruoka ei maistu? Onko annos liian pieni vai?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on yhteydessä sosio-ekonomiseen asemaan. Kotimamma, työtön tai kovin pienituloinen ei käy lounaalla kaupungilla. Ravintoloissa käyvissä (ylemmät) toimihenkilöt ovat yliedustettuja.

Pidän hyvästä ruoasta, sen vuoksi en osaa kommentoida Rosson tilannetta. Koska koen hoikkien arvostelevan syömistäni, en mielelläni syö julkisesti. Ei koskaan tiedä, onko sopivaa syödä annos kokonaan tai pitäisikö päinvastoin mässäillä Elämän tarkoitus -leffan tyyliin, että ruokailutapa sopii hoikan käsitykseen lihavan ihmisen ruokailutavoista.

Vierailija
2/4 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käytän hyväkseni keskustan ja oikeastaan koko pääkaupunkiseudun ravintolatarjontaa, täysin kursailematta. Suosin aasialaisia ravintoloita, kuten Bamboo Centeriä, Prikhomia, Aikatalon Ichibania, Korea Housea ja Maithaita. Käyn joskus myös ostoskeskuksien Chico'seissa, Namaskaareissa sun muissa ketjumättölöissä. Välillä käyn Zorbaksessa Alppilassa ja joskus Manskun varrella Careliassa.

Yleensä käyn iltaisin. Ehkä me vaan ei osuta samaan aikaan murkinalle? Oon niin läski, ettet voi olla huomaamatta mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoisia ihmisiä, aikuisia ja lapsia? Vai onko ne taas sellaisia paikkoja, joita palelevat ja laihat ihmiset karttelevat peläten, että joku huomaa 2g ylimääräistä vatsanahassa?

Vierailija
4/4 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up