Kamalaa!!! Voiko tämmöistä oikeesti tapahtua?? :(((
Ystäväni ukko, siis aviomies, jätti vaimonsa ja kolme pientä lastaan ja muutti melkein heti uuden naisensa luo, jonka kanssa petti ties kuinka kauan vaimoaan. Kauheinta tapahtumassa on se, että ystäväni perheineen oli juuri muuttanut omaan rakentamaansa omakotitaloon. Eivät siis ehtineet kovin kauaa siellä asua ja nyt ystäväni on shokissa, koska ei osannut aavistaa mitään. Kaiken piti olla hyvin. Olen itsekin järkyttynyt. Miten tämmöistä voi tapahtua?? Miten kukaan mies voi olla niin aivoton, että jättää naisensa tämmöisessä tilanteessa? Miten voin auttaa ystävääni? Hän jäi siis kolmen pienen lapsen kanssa yksin isoon taloon ja on varmaan henkisesti kykenemätön nyt hoitamaan lapsiaan...:(
Kommentit (9)
Rankkaa oli myös varmasti setäni vaimolla, kun setäni yllättäen hirtti itsensä muutama vuosi sitten jouluna aatonaattona. Vaimo jäi yksin neljän alaikäisen lapsen kanssa. :(
kotiin kuitenkin jossain vaiheessa, harva rupee ukkomiehelle vakipanoks.
Onhan hänellä lapset. olkoon iloinen niistäja mihin hän enään miestä tarvii.
lapset on tärkeintä. ei kai mies mee lapsien edelle että jää lapset hoitamatta?
mulle kävi samoin, oli uusi talo ja kaikki, lapset juuri 1v täyttänyt ja 2+v.
Mies sitten kuitenkin palasi perheensä luo. Epäilys oli käynyt mielessä rakentamisaikana, mutta mies kiisti asian ja uskoin.
Ole tukena ystävällesi mahdollisimman paljon :)
Se on monelle (luuseri)miehelle liian kova paikka tuollainen työläs arki pienten lasten kanssa. Haetaan jännitystä... Mutta arkihan se koittaa uudenkin kanssa.
Naapurille kävi noin. Kolme alle 7 v. lasta ja uusi talo just valmistunut ja mies lähti.
Myös itse olen tullut jätetyksi, kun mies lähti työkaverinsa matkaan. Lapsia tosin yksi eikä rakennusprojektia alla...
jätti kolme lasta, miehen ja upouuden talon kuin nallin kalliolle. uskomatonta mutta totta...