Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä kirjotusvirheiden kommentointi

Vierailija
25.11.2012 |

on ainoastaan kehäkolmosen sisäpuolella asuvien juttu. Luulevat olevansa muita suomlaisia parempia :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka mistäkin korjailee? Mäkin korjailen, enkä ole edes Suomessa.

Vierailija
2/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka mistäkin korjailee? Mäkin korjailen, enkä ole edes Suomessa.

Tosin en tiedä onko kirjoitusvirhe täysin oikea sana, ehkä kielivirhe olisi parempi. En korjaile selviä typoja tietenkään, mutta jos joku kirjoittaa esimerkiksi "itsetuntoongelma" niin koen korjaamisen jo toimivani yhteiseksi hyväksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainoastaan kehäkolmosen sisäpuolella asuvien juttu. Luulevat olevansa muita suomlaisia parempia :)

Mun mielestä se, että otat tähän jostain hihasta "kehäkolmosen sisäpuolella asuvat", osoittaa sinulla olevan jotain kummia ennakkoluuloja suuntaan jos toiseen. Oletko itse joku puoliksi lukutaidoton ja luulet, että me muutkin täällä kehäkolmosen ulkopuolella olemme samanlaisia?

Vierailija
4/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka helvetin tolloja te olette,joka asiaan pitää olla jotaki viisastelemassa. stnan apinat.

Vierailija
5/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka helvetin tolloja te olette,joka asiaan pitää olla jotaki viisastelemassa. stnan apinat.

Vierailija
6/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen sisäpuolella on kirjoitustaitoisia ihmisiä.

Vierailija
7/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteellä omiksi virkkeiksiin.

Vierailija
8/8 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoin, mutta en kirjoitusvirheitä, mutta kielivirheitä, sillä usein ei edes ymmärrä, mitä kirjoittaja yrittää sanoa, kun kieli opn niiiiiiin hukassa.

yrittäkää ihmiset paneutua sanottavaanne, niin se auttaa myös oppimaan kirjoittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi