Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pilalle hemmoteltu 2 vee kummilapsi

Vierailija
25.11.2012 |

ja tuo tolkuton hemmottelu ärsyttää oikeasti. Vanhemmat itse nauraen puhuvat hemmottelusta, lapsi on uusperheen iltatähti, eroa yli 10 v vanhempiin lapsiin ja 40 v vuotiaan äitinsä unelmien täyttymys.

Olen kurja kummi kun annan tämän vaikuttaa omiin asenteisiini. Olin perheen isän ekan vaimon kanssa parhaat ystävät ja tuntuu että minua yritetään vääntää väkisin yhtä läheiseksi tämän kakkosen kanssa.

Toiv tunne menee ohi, mutta nyt kaksivuotias uhmakas pikkuhitleri ärsyttää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pilalle hemmoteltu, se lapsi ärsyttäis sua silti, usko pois, ne syyt ei ole lapsessa vaan sinussa, et edelleenkään voi hyväksyä tätä uutta vaimoa, aika noloa, etten sanois.

Vierailija
2/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo tolkuton hemmottelu ärsyttää oikeasti. Vanhemmat itse nauraen puhuvat hemmottelusta, lapsi on uusperheen iltatähti, eroa yli 10 v vanhempiin lapsiin ja 40 v vuotiaan äitinsä unelmien täyttymys.

Olen kurja kummi kun annan tämän vaikuttaa omiin asenteisiini. Olin perheen isän ekan vaimon kanssa parhaat ystävät ja tuntuu että minua yritetään vääntää väkisin yhtä läheiseksi tämän kakkosen kanssa.

Toiv tunne menee ohi, mutta nyt kaksivuotias uhmakas pikkuhitleri ärsyttää.

ja nyt kun se on 15 v, siitä on kasvamassa hirviömäinen pikkuhitler joka kuvittelee voivansa pyörittää kaikkia ja kaikkea. Ikävä kyllä kotiaan pystyy pyörittämään miten tahtoo, tämän taistelun ystäväni ja miehensä ovat jo hävinneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi kirjoittaa tällaisen avauksen, lukea sen läpi ja sen jälkeen vielä LÄHETTÄÄ sen. Luulisi, että omassakin päässä lamppu syttyisi viimeistään siinä kohdassa, kun lukee erikseen painottavansa että on lapsen isän ex-vaimon hyvä ystävä. Me kaikki muut tässä maailmassa ymmärretään, siitä lauseesta, että kaksivuotiaaseen vaan puretaan nyt niitä tunteita, mitä ei muuten osata tai uskalleta kohdata ja käsitellä.

Vierailija
4/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-vaimon paras frendi on pyydetty tän lapsen kummiksi ja miksi tämä frendi suostui siihen??

Vierailija
5/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vanhempi tosin, ja se vaikuttaa minun ajatuksiini lapsen äidistä, vaikka olen alunperin hänen ystävänsä. Ei siis niin, että jotenkin projisoisin tunteitani lapseen, vaan niin, että en arvosta äitiäkään enää niin kuin ennen, kun huomaan, miten huonosti hän lastaan kasvattaa.

Vierailija
6/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-vaimon paras frendi on pyydetty tän lapsen kummiksi ja miksi tämä frendi suostui siihen??

Vierailija
7/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 2 vuotiailla on uhmaikä, riippumatta siitä, onko ne iltatähtiä, toiveiden täyttymyksiä vai mikä se asema sisarusparevessa on. Ja yleensä uhmaikäinen 2 v on todella rasittava vaikkei olisikaan pilalle hemmoteltu ja lellipentu.

Minunkin siskoni arveli, että iltatähteni on pilalle hemmoteltu, koska on iltatähti uusperheessä.

Että saa kaiken periksi ja mistään ei kielletä ja niin edelleen vaikka ei ollut edes tavannut lastani.

Ja toisaalta, vaikka ei ollut tavannut minua eikä lasta, oli toisessa puhelussa sitä mieltä että karjun lapselle pää punaisena kitarista väpättäen niin, että "jos lapsella olisi kiharat hiukset niin ne olisi suoristuneet" .

En vain muistanut yhdistää näitä puheluita, niiden väli oli pitkä, että koeta nyt päättää kummanlainen äiti oikein ole, kumpaan suuntaan kamala.

Jos haluaa nähdä vanhemmat ja/tai lapsen tietynlaisena, sellaisena heidät myös nähdään, vaikka totuus olisi mitä tahansa muuta.

Mutta kerrotko ap konkreettisia esimerkkejä, miten tämä lapsi on pilalle hemmoteltu. Mitä lapsi tekee, miten vanhemmat toimivat.

Vierailija
8/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mitä haluaa ja milloin haluaa, jos haluaa esim. jälkkärin ensin, niin myös saa sen; jos äiti vie nukkumaan ja lapsi haluaakin isän niin on vaihdettava, jos ei halua nukkumaan niin saa valvoa, jos kiukuttelee kaupassa saa karkkeja palkaksi. Totta kai 2 v temput tiedetään, meilläkin ollut noita monta, mutta ei minusta ole asiallista että kaikessa annetaan periksi. Ihan tekoitkua vääntää ja heti äiti antaa periksi. Samalla vanhemmille lapsille pidetään tiukkaa kuria. Heidän äitinsä kyllä eläessään osasi pitää rajoja sen lisäksi että rakasti.

Vierailija
9/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aina ollut noin saapas?

Vierailija
10/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies aina ollut noin saapas?

Ja aika kovat kokemukset taustalla. Mutta siis tietää itsekin, että hemmottelee, vaimo tietää hemmottelevansa, vaimo jopa vitsailee miehen olevan mustasukkainen siitä kun poika vie äidin kaiken huomion. Olen jokusen kerran sanonut mielestäni hyvin diplomaattisesti, että kannattaako antaa periksi, mutta en halua jäkättäjäksi ruveta.

Vierailija
11/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu likeisiä kauan ja eletty nimellä iloissa ja suruissa kaikki nämä vuodet.

Ollaan puolin toisin kummeja muutenkin. Toivoivat sitten tämän nuorimmaisenkin kummeiksi (vaikkei kirkollisia kummeja enää ollakaan kun ollaan erottu kirkosta). Uusi vaimo on kiva ja tullaan hyvin toimeen.

Vierailija
12/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimellä

Vierailija
13/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset jotka saa, osaa myöhemmin myös antaa. Ikävää että tämnn perheen lähellä on näin ikävästi ja rumasti ajatteleva Ihminen. Ilmeisesti ap:tä ei ole koskaan hemmoteltu, ja sinusta on tullut sitten tuollainen "moraalin"vartija.

Vierailija
14/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mitä haluaa ja milloin haluaa, jos haluaa esim. jälkkärin ensin, niin myös saa sen; jos äiti vie nukkumaan ja lapsi haluaakin isän niin on vaihdettava, jos ei halua nukkumaan niin saa valvoa, jos kiukuttelee kaupassa saa karkkeja palkaksi. Totta kai 2 v temput tiedetään, meilläkin ollut noita monta, mutta ei minusta ole asiallista että kaikessa annetaan periksi. Ihan tekoitkua vääntää ja heti äiti antaa periksi. Samalla vanhemmille lapsille pidetään tiukkaa kuria. Heidän äitinsä kyllä eläessään osasi pitää rajoja sen lisäksi että rakasti.

Miehen exä on siis kuollut? On leskimies, uusi nainen nyt ja uusi yhteinen.

Sen lisäksi että äiti rakasti ja piti myös rajoja.. mutta ei toisen lapssia voi rakastaa samalla tavalla kuten omiaan! Ei ainakaan silloin, kun ns. eivät ole omia.

En puhu nyt adoptiosta, jossa aikuinen juridisestikin sitoutuu lapseen ja on tästä kaikin puolin vastuussa, vaan puhun uusperheistä, joissa mukana on vaikka miten paljon ihmisiä, ja äitipuolelta odotetaan yli-ihmisen käytöstä suhteessa puolison lapsiin, eli pitäisi olla kuten oikea äiti mutta jos vaadit ja pidät kuria ja tympäännyt ja väsyt, olekin ilkeä,.

No piti kuitenkin pohtia sitä, että toisen lasta ei oikeasti voi rakastaa kuten omaansa, ja on älytöntä edes vaatia sitä.

Vierailija
15/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä, ja säälivät ja pitävät yksinäisenä. Ajattelevat että pienen parivuotiaan näkeminen ilahduttaa?

Vierailija
16/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahaa se tekee sivusta katsoa, kun menee ihan yli. Mutta mitäpä siinä ulkopuoliset voi kuin taivastella mielessään.

Vierailija
17/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä, ja säälivät ja pitävät yksinäisenä. Ajattelevat että pienen parivuotiaan näkeminen ilahduttaa?

Ennen pässinpää päättelyitä?

AP:llä on useampi lapsi itsellä.

Vierailija
18/19 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaita saa ja pitää hemmotella. Se että alkaa tehdä siitä numeroo, kertoo et ihmisellä ei ole ittellään lapsia. Se että ap on aikunen ja valittaa sen "ystävistä" täällä, on säälittävää.

Vierailija
19/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä jotka saa aina kaiken ja päättää kaiken, kasvaa itsekkäitä ilkimyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän