MARJA!
Mulla on suhde suon mieheen. Ollut jo pitkään. Rakastan häntä ja hän mua. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (20)
kysyisin sitä, että miksi mun pitäisi olla kiinnostunut sun ja jonkun Suon suhteesta.
Kyseessä on suon mies, vähän kuin metsien mies. Voiko ap kertoa minkä suo on kyseessä?
tämä suomies ei muistuta suohirviötä.
ai siis suomiehen kanssa suhde, kiitos selvennyksestä. en kyllä vieläkään käsitä miten tämä minuun liittyy.
se mies on varmaan turvetta sisältä.
Olen nimittäin Marja, mutta naimisissa rämemiehen kanssa.
Kyllä siellä nyt ilakoidaan, mutta Marja, mulla on SINUN miehesi kanssa suhde. Eikö sulla ole todellakaan mitään kysyttävää?
Olen nimittäin Marja, mutta naimisissa rämemiehen kanssa.
Montas lasta teillä on? Saattaa olla juuri sinun miehesi se mun salarakas ;)
ap
Neva, Letto ja Korpi. Eli kolme. Toivon niin, että saisimme vielä yhden, mutta suotyypit loppuvat kesken. Minun pitää hommata uusi mies sitä varten :(
mitä sulta pitäisi kysyä? kerro itse jos on jotain lisättävää vielä.
mun mielestä tämä suomiehen paluu -näkökulma on paljon mielenkiintoisempi.
Neva, Letto ja Korpi. Eli kolme. Toivon niin, että saisimme vielä yhden, mutta suotyypit loppuvat kesken. Minun pitää hommata uusi mies sitä varten :(
Nyt voinkin hankkia vielä yhden suolapsen rämemieheni kanssa. Siistii! Että hajoo ap elämääs, mä pidän mieheni vielä!
näihin nyt niin suosittuihin ulkolaisiin nimiin, kuten Mangrove - tai Delta, kai sekin jonkinlainen vesijättö on.
haluaa heti paljastaa suhteen. Miten miehet lankee tällaisiin. Rakastaa muka?
Tarja
se on Mariiia yhdellä ii:llä. Voit kertoa sille rutjaakkeelle eli mun miehelle, että käväsis kotona tuomassa ruokarahat, kiitos etukäteen.
näihin nyt niin suosittuihin ulkolaisiin nimiin, kuten Mangrove - tai Delta, kai sekin jonkinlainen vesijättö on.
kunta tms??
3 lasta, 2 poikaa ja tyttö. Etelä-Suomessa ollaan, pks. Tyttö on esikoinen.
kysyisin sitä, että miksi mun pitäisi olla kiinnostunut sun ja jonkun Suon suhteesta.