Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muodista tosi kiinnostunut, ja voin antaa teille kaikille tyylivinkkejä!

Vierailija
24.11.2012 |

Olen siis kotiäiti, joka seuraa ahkerasti muotia ja vaihtuvia trendejä. Tykkään stailata ihmisiä, ja mielestäni olen hyvä antamaan vinkkejä pukeutumisen ja meikkaamisen suhteen. Itse pidän yksinkertaisen kauniista, laadukkaista ja hyvin istuvista vaatteista, joissa on kivoja yksityiskohtia ja joku ns. punainen lanka.

Jos tarvitset vinkkiä pukeutumiseen yms. niin kysy!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sen toisen ketjun ap

Vierailija
2/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee pilaa kenenkään aloituksesta :) Itseasiassa huomasin aloituksesi vasta, kun olin jo aloittanut tämän keskustelun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun juuri niin kuin itse haluan ja ihan omalla tyylilläni, muoti on tarkoitettu mielikuvituksettomille massaihmisille! Minä erotun massasta ja vain edukseni ;)

Vierailija
4/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hämään juhla-asussa niin, etteivät käsivarteni näytä luisevilta? Ne ovat tosi kapeat enkä mielelläni käytä hihattomia mekkoja. Nyt kuitenkin haluaisin kokeilla.

Vierailija
5/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170senttiä pitkä ja laiha, tasapaksu lauta. Ihoni on huonossa kunnossa, hormooninäppyjä kasvoissa ja kaulassa. Hiukset on vaaleat, kerroksittain leikattu, pitkähkö sivu otsis. Kulmat on tummat, iho vaalea, tummat silmänaluset. Pään malli on pitkulahko.

Vierailija
6/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pätkä päärynä, en ylipainoinen.

Vierailija
7/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoitakkaan, että kaikkien pitäisi puketua massan mukana. Hienoa, että olet löytänyt oman tyylisi, jossa viihdyt! Tämä keskustelu onkin tarkoitettu niille, joilla oma tyyli on hukassa/kaipaa siihen vaihtelua.

Helpoiten käsivarret saa juhlissa piilotettua bleiserilla, bolerolla tai hartiahuivilla. Jos haluat välttää näitä, niin vie huomio pois käsivarsistasi. Keskity enemmän kaula- ja korvakoruihin. Mukavia juhlia :)

Vierailija
8/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes viisikymppinen nainen, olen ollut lihava koko ikäni ja pukeutunut epämääräisiin Elloksen XXXL-kolttuihin. Nyt olen laihduttanut normaalipainoiseksi ja olen täysin hukassa pukeutumisen suhteen! En halua pukeutua pissaliisa-tyyliin, mutta en myöskään tätimäisesti, mitä jää jäljelle?

Lisätietoja: olen kalpea, pisamainen ja minulla on pitkät, luonnonkiharat, punaruskeat hiukset. Vartaloni on aika tasapaksu, ei omena eikä päärynä. En meikkaa enkä haluakaan meikata. Pidän vihreästä ja turkoosista väristä. Palelen herkästi, joten lyhyet hihat/lahkeet, napapaidat yms. eivät sovi. Mitä ehdottaisit?

Vierailija
9/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mistään, kirppiksillä ei oikein kerkee, itse ei kerkee tekemään.. h&m tai seppälä on ainoat josta saa halvalla, mutta vaatteet nyt on mitä on...

Vierailija
10/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee vinkkejä!

Jos olet 170 cm pitkä ja laiha, sinun on tosi helppo löytää vaatteita :) Sinulle sopisi pituutesi vuoksi varmasti tiukat farkut, jotka korostaa pitkiä jalkoja. Vältä tasapaksuja housuja. Tiukkojen alaosien kaveriksi sopii hieman löysemmät yläosat, ne tuo katsetta pois rintojen alueelta, ja katse kiinnittyy kokonaisuuteen.

Ihon saisit varmasti kuntoon kosmetologin luona. Tiesitkö muuten, että kerroksittain leikatut hiukset pidentävät pään mallia? Tummia silmänalusia voi häivyttää juomalla runsaasti vettä, ja nukkumalla hyvin.

Vierailija
11/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet onnistunut laihduttamisessa! Ymmärrän, että sen jälkeen pukeutuminen voi olla vähän hukassa.

Voisit aloittaa etsimällä itsellesi hyvät farkut. Farkut, jotka istuu hyvin ja ovat mukavat. Toiseksi, kaupat ovat tällä hetkellä täynnä ihania villapaitoja. Sieltä voisi löytyä kiva, lämmin ja vaikkapa turkoosi tai vihreä neule/villapaita. Sopisi varmasti hyvin punaruskeiden hiuksien kanssa.

Muutamalla perusjutulla pääsee jo pitkälle, satsaa hyviin housuihin, ja muutamaan helposti yhdisteltävään paitaan. Saat asuista aivan kuin uusia lisäämällä niihin erilaisia huiveja, laukkuja ja koruja.

Kaikille jotka etsivät edullisia vaatteita, tulee varmasti ensimmäisenä mieleen Seppälän ja H&M:n tyyliset kaupat. Niistäkin löytyy kivoja vaatteita, mutta laatu tosiaan on vähän mitä on. Joistakin nettikaupoista voi löytää ihania vaatteita todella edullisesti. Voisitteko ystäviesi kanssa vaihtaa/myydä vaatteita? Muista, että kukaan ei tarvi hehtaarin kokoista vaatekaappia, vaan yhdistelmäkelpoisia vaatteita. Neuletakit, korut, bleiserit ja kengät muuttaa asua hetkessä.

Vierailija
12/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvipyöräilijä, säänmukaiset kuteet työmatkoilla, ei oikeen oo pukuhuonetta eikä suihkumahdollisuutta töissä, vessassa voin vaihtaa vaatteet. Yläkoulun ope, nuori, pitkä ja hoikka (175/60) blondi. Opetan myös liikuntaa.

En ole hikinen kun meen duuniin.

Vierailija
13/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm, bmi 19,6 eli hoikka. Tissit olemattomat (AA), pylly ja lantio ja yläreidet leveähköt ja selluiset, sääret tosi pitkät ja hoikat. Pitkä, hoikka kaula ja ihan ok hoikat käsivarret. Selkeä vyötärö.

Hiukset luonnonvaaleat ja erittäin ohuet. Tukkaa on siis vähän ja yksittäiset hiukset todella ohuita ja vauvamaisia rakenteeltaan. Rillit. Pitkä, kapea naama, hyvät poskipäät ja isot pusuhuulet.

: )

Vierailija
14/14 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä laittaisin päälleni olen 130kg ja 165cm

t.Pipsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme