Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mun miestä vaivaa? 1 ja 1/2 vuotta ilman seksiä.

Vierailija
24.11.2012 |

Eli siitä lähtien kun toinen lapsemme syntyi. Ja nyt sitten yhtäkkiä viimeyönä halusi harrastaa kiihkeää seksiä.

Seurusteluaikoina seksielämämme oli hyvin aktiivista. Ekan lapsen syntymän jälkeen oli pitkä selibaatti. Jouduin melkein pakottamalla pakottamaan miestä harrastamaan seksiä, että saataisiin toinen lapsi tehtyä.

Toisen lapsen syntymän jälkeen ollut taas pitkä selibaatti, kunnes viimeyönä sitten.

MIkä mun miestä vaivaa? Toisaalta oon tyytyväinen, että kelpaan taas mutta toisaalta ihmettelen tätä uutta kiihteyttä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, että mies keksiny, että voihan se kuvitella jonkun kiihkeän sivupanonsa, kun panee sua. tuli heti mieleen, että sillä on joku toinen.

Vierailija
2/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, että mies keksiny, että voihan se kuvitella jonkun kiihkeän sivupanonsa, kun panee sua. tuli heti mieleen, että sillä on joku toinen.

Eilen oli mennyt töiden jälkeen baariin ja tuli humalassa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei sillä mun mielestä ole ollut tilaisuuksia hirveesti pettää mua missään.

Ja kun kysyin asiaa niin kielsi tietenkin.

Vierailija
4/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pystyy pettämään jos haluaa.

Vierailija
5/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei harrasta mitään.

Vasta oli jätkien kanssa viikonloppureissulla mutta en usko et sielläkään mitään on tapahtunut. Vuokrasivat mökin ja olivat kuulemma pysyneet pääosin siellä.

Pystyn näkemään miehen tilitiedot, eikä niissäkään näkynyt mitään ihmeellisiä laskuja tms.

Vierailija
6/6 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin oli jotain 200e nostanut rahaa ennen reissua. Maksoi sillä kuulemma oman osan mökistä ja ruuasta.