Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blondit tajuaa myöhemmin! ITKU!

24.11.2012 |

Tein sitten eilen testin ja plussa tuli.. plussa.. APUA!

Olen hieman alle 30, parisuhteessa ja ollaan puhuttu lapsen hankinnasta joo, mutta tää tuli nyt vähän puun takaa, kun sen piti olla_myöhemmin_!

Viimeks ollaan harrastettu seksiä HEINÄ-ELOKUUN vaihteessa! Viimeisestä kuukautiskierrosta ei ole hajuakaan, kun käytin ehkäisyrengasta monta vuotta, mutta päätin lopettaa sen käytön samaan aikaan, kun viimeksi pupuiltiin. Tarkoituksena oli ottaa kaikki painon nousu kerralla, kerran sovittiin, että lopetetaan tupakointi yhdessä.

Nooh, ei sitten kuulunu kuukautisia.. Syyskuussa tein raskaustestin, mikä näytti negatiivista. Ajattelin kuukautisten puuttumisen johtuvan ehkäsyrenkaan lopettamisesta, kun kuulemma voi kestää kauankin, että tasaantuu. No sitten syyskuussa tuli niukat kuukautisetkin(!?!). Siihen ne sitten jäikin.. paino nousi ja oli turvonnut olo, ajattelin tän kaiken johtuvan siitä, että lopetin liikkumisen, tupakoinnin ja ehkäisyn käytön. Elin huoletonta elämää, join viiniä ja muuta silloin tällöin.

Joku pisti kuitenkin lähiaikoina vaivaamaan ja ostin taas testin. Positiivinen, jep.

Nyt oon itkeny silmät päästäni, mitä kaikkea olenkaan voinut saada käytöksellä pienelle aikaan, mitä oon syöny ja miten juonu. TOTTAKAI se on PERJANTAI kun teen sen testin ja vasta maanantaina voi soittaa neuvolaan.. Saanko enää edes äitiyspakkausta ja äitiyspäivärahaa! Hienosti alkaa tämäkin! Tuntuu, että olisin maailman huonoin ihminen! Miten en ole tajunnut?? Mitä kaikkea olenkaan voinut aiheuttaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut jotain ajatuksia, kannustuksia, rohkaisuja. Mulla on pitkä viikonloppu vielä edessä suuressa epätietoisuudessa.

Tuntuu, että olen kussut jo kaiken, musta tulee huono äiti. Itken vaan. Vaikka lapsen haluankin, niin itken. Onko tää jo liian pitkällä kaikkeen? :(

Vierailija
2/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta! Aika hurja tilanne sinulla, ymmärrän että olet aivan sokissa! Mutta lopeta saman tien itsesi soimaaminen, ei siitä ole mitään hyötyä, etkä voinut tietää olevasi raskaana. teithän testin, joka näytti negaa. Nyt vaan odottamaan huomista ja soitat neuvolaan. pääset toivottavasti pikaisesti ultraan, niin tiedät sitten enemmän. jos googlat "raskauslaskuri" niin löytyy sivuja jossa voit laskea mahdollisesta hedelmöittymisestä (jos muistat suurinpiirtein milloin harrastit seksiä) suurinpiortein miten pitkällä raskaus on. onnea vielä! Tulehan kertomaan sitten, kun tiedät jotain enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelusta! :) Onhan tää hurjaa..!!

Oon miettiny jo ruokavalion ja päivärytmin ihan uusiks ja aion ottaa itteäni todenteolla niskasta kiinni! Kunhan vaan tähän mennessä olis kaikki hyvin! :)

Mikä se juttu on, että jos ei ole käynyt neuvolassa ensimmäisen neljän kuukauden aikana, ei ole oikeutettu äitiyspäivärahaan? Oonko nyt ryssiny tällä tietämättömyydelläni jotain todella pahasti? :/

Vierailija
4/7 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten elämä aina välillä osaa yllättää.:)

En osaa muuten sinua asian esim. noiden äitiyspäivärahan kanssa neuvoa, mutta ajattelin ihan vaan rauhoitellakseni kertoa, että minun ystäväni sai tietää olevansa raskaana rv.21 ja terve ja ihana vauveli syntyi ajallaan.:) Eikä kyseessä ollut ensimmäinen lapsi tai kaverini mitenkään nuori iältään, että siitä olisi tuo raskauden huomaamattomuus johtunut. Ei vaan osannut aavistaa olevansa raskaana, kun ei varsinaisia raskaus oireita ollut ja kuukautiset tuli normaalisti jne.

Huomenna neuvolasta saat varmasti faktaa ja varmasti pääset nopeasti ultraankin, että saatte selville miten pitkällä raskautesi on.

Onnea vielä!:)

Vierailija
5/7 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikki järjestyy, älä huoli. En tiedä tuosta aikarajasta, mutta tuskin nyt ihan absoluuttinen on, kun aina välilä kuule näitä, ettei vaan tiedä olevansa raskaana.

Tulehan kertomaan, miten sulla menee!

Vierailija
6/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli oikein muistan, ainoastaan äitiysavustus eli pakkaus tai sitä vastaava raha voi jäädä saamatta, jos ei ole neljän kuukauden sisään neuvolaan yhteyttä ottanut. Onhan se ärsyttävää, jos se jää saamatta, muttei kuitenkaan perheen taloutta kaada.

Tsemppiä nyt raskauteen, eiköhän kaikki kuitenkin selviä.

7/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvin menee, ymmärsin että laskettu aikas olisi kesäkuussa? Äippärahan saat silti, nauvolassa kun tilanteen selvität. Et ole huono ihminen!!!