Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantaina saan uuden kansalaisuuden

Vierailija
24.11.2012 |

tähän suomalaisen rinnalle. Voin sitten asiantuntevasti tulla tänne palstalle kommentoimaan yms yms. Kunhan halusin aas jakaa tämänkin ilouutisen :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanataihin asti? Asiantuntemusta riittaa alalta kuin alalta.

Vierailija
2/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos rehti olisit, luopuisit Suomen kansalaisuudesta, mutta sitähän et tee vaan roikut elättinämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos rehti olisit, luopuisit Suomen kansalaisuudesta, mutta sitähän et tee vaan roikut elättinämme.

Ja niin mitenköhän roikun kenenkään elättinä?

Tietääkseni kansalaisuudesta luopuminen maksaa monta sataa euroa, ja jos en luovu niin sitten on kahden maanosan työmarkkinat ja yliopistot valmiina vastaanottamaan meikäläisen. Eli enpä taida luopua.

Vierailija
4/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin mitenköhän roikun kenenkään elättinä?

Tietääkseni kansalaisuudesta luopuminen maksaa monta sataa euroa, ja jos en luovu niin sitten on kahden maanosan työmarkkinat ja yliopistot valmiina vastaanottamaan meikäläisen. Eli enpä taida luopua.

Ihan olen töissä käyvä.. aina ollut siitä asti kun koulusta päässyt.. :) Jeee olen hyä siis :DD!!! Se on muuten tosi jännää, kun monet ihmiset kyselevät siitä, jos kuulevat asiasta... Itse en pidä sitä mitenkään erikoisena, koska se on ollut minulla aina niin..

Vierailija
5/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kotimaa ystävällisesti sen myönsi (ilmoittivat lain muutoksesta, ja hain ajoissa, nyt sen saisi vaan 5 v asumisen jälkeen). Mä sain sen yli 3 v avioliiton kautta, vaikka en ole koskaan asunut mieheni kotimaassa, lomailen toki joka vvuosi.

Vierailija
6/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yleensä ei kauheasti seremoniat niin kiinnosta, mutta tämä nyt kuitenkin on sellainen päivä jonka kokee _ehkä_ kerran elämässä. n. 13v kesti päästä tähän pisteeseen, eli ehkä siksi olen niin fiiliksissä täällä.

Vierailija
7/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

|::::=======

|::::=======

|===========

|===========

|

|

Vierailija
8/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin mitenköhän roikun kenenkään elättinä? Tietääkseni kansalaisuudesta luopuminen maksaa monta sataa euroa, ja jos en luovu niin sitten on kahden maanosan työmarkkinat ja yliopistot valmiina vastaanottamaan meikäläisen. Eli enpä taida luopua.

maksa mitaan.

Vierailija
9/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöstä idioottikommenttia odotinkin. oot varmaan yksi niistä, jotka lyö vastaantulijoita, jos ne puhuu muuta, kuin suomea. Olet pelkkä rasistipaska, toi sun kommentti oli just tyypillistä natsikommentaaria, tosi raivopäistä ja aivan irrallaan todellisuudesta. Itsekin olen sairauden takia työkyvyttömyyseläkkeellä, hauku mua. Kuhan paiskit vaan niitä hommia, että mä saan rahaa.

Vierailija
10/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansalaisuudesta? Minulla on kahden hienon maan kansalaisuus, toisen sen takia, että luultavasti muutamme sinne eläkkeelle. Ja elätettävänä esim minä en ole ollut, vaan työskentelin opiskelujen ohessa. Tosin esim eläkettä en alle 25-v tehdystä työstä tule saamaan. Mutta oneksi senkin jälkeen töissä olen reippaasti käynyt. työttömänä koko elämässäni olen ollut 18-vuotiaana 2 tuntia:-). En päässyt opiskelemaan mutta työpaikan sain 2 työttömäksi ilmoittaumisen jälkeen ja työt aloitin seuraavan päivänä...

Vierailija
11/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kansalaisuudesta luopuminen maksa mitaan.

Maahanmuuttoviraston maksut (€) 1.1.2012 lukien

Kansalaisuusasiat €

Kansalaisuushakemus

(koskee kaikkia hakemustyyppejä, myös vapautumishakemusta) 440

Kansalaisuusilmoitus 240

- alaikäisen hakijan ilmoitus (alle 18-vuotiaat) 100

Kansalaisuusaseman määrittämistä koskeva tiedustelu 34

http://www.migri.fi/asiointi/kasittelymaksut

Vierailija
12/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos somalia, joko muuttoauto varattu Somaliaan?

Vierailija
13/13 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos somalia, joko muuttoauto varattu Somaliaan?

no ei ole, en ole muuttamassa mihinkään. Ei kansalisuuden saamisessa ole kyse muutosta mihinkään vaan laillisen aseman vakautumisesta nykyisessä kotimaassa.

Tai sitten voin ajatella näin että tänään minulla on ~5.4 miljoonaa maamiestä, 48 tunnin päästä ~317 miljoonaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi