Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koepalan tulokset piti tulla tänään, eivät tulleet,

Vierailija
11.06.2008 |

Eihän ne tulokset monestikaan tule ajoissa.... Ei kait sen ole siitä riippuväinen, onko niissä ollut jotain vai ei, eiköhän ne lähetä ne tulokset joka tapauksessa samaan aikaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä huono merkki?

Kyseessä gynekologinen koe. Lääkäri sanoi, että ei epäile syöpää, mutta haluaa tarkistaa tilanteen, koska itse mietin sitä ja ulkosynnyttimissä todella on jotain sinne kuulumatonta.

Papa otettiin, mutta siinä kestää kaksi viikkoa. Koepalan tulokset lupasi viikon päästä. Onko tämä nyt merkki siitä, että jotain pahaa on tuloksissa selvinnyt? Vai olisiko kertonu puhelimessa, että koe on lähtenyt jatkotutkimuksiin? Sanoi vain, että tulos ei ole vielä tullut.

Vierailija
2/6 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot alkaa olla huonossa kunnossa. Viikon kärvistelin ja tänään ajattelin, että saan tietää. Melkoinen pettymys odotella taas.

Kaiken lisäksi yksityinen klinikka, jossa lääkärini pitää vastaanottoa vain kerran viikossa. Aion kyllä soittaa klinikalle ennen hänen seuraavaa vastaanottoaikaansa, en kertakaikkiaan pysty odottamaan enää toista viikkoa.

Antavatkohan tulokset puhelimessa? Siis toisen lääkärin tulkitsemina. Luulisi, että antaisivat, olenhan maksanut itseni kipeäksi heidän palveluksistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin. Eli sulla tulee nyt nämä tulokset ja niiden mukaan sitten katsotaan mitä tehdään. Ei ne ala tutkia lisää näillä mitä on ja ei varsinkaan ilman sun tietoa. Tulokset ovat vain myöhässä. Tiedän kyllä miten tuskaista odottelu on! Toivottavasti saat hyviä uutisia!

Vierailija
4/6 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos ei vaan oikeasti ole vielä tullut. Odottaminen on tuskaista, tiedän! Mutta jospa huomenna saat vastauksen ja varmasti hyvän.

Vierailija
5/6 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toivon, että kaikki olisi hyvin.

Vierailija
6/6 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on otettu koepaloja pariin kertaan. Molemmilla kerroilla tulokset tuli postissa ja aikaa piti mennä 2-3 viikkoa. Ensimmäiset tuli jo kun ei ollut vielä mennyt 2 viikkoakaan ja olin aivan hermona miksi tuli liian nopeaan, jotain tosi kiireellistä siis piti olla... Ja toiset tuli päivän tai kaksi yli sen 3 viikkoa ja hermonahan mä silloinkin olin!

5