Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on totaalisia turn-offeja miehessä?

Vierailija
22.11.2012 |

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahien haju.

Vierailija
2/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi, örveltäminen humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onepiece

Vierailija
4/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen seurana on muitakin epämiellyttäviä ominaisuuksia. Esim. Amis-maisuutta, viina, kalja tai muut vahvemmat päitteet, autot ja jääkiekko sekä tärkeät miesporukat.

Vierailija
5/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot sosiaaliset taidot/kommunikointikyky, nyhveröys, hintelyys, kalpeus, ei-treenattu huonokuntoinen kroppa, eli lyhyesti tiivistettynä "luuserimainen nörttiys".

Myös punaniskaisuus, junttius, neitiys, jotkut sairaudet(joku skitsofrenia tms.). mutta tuo edellä mainittu on kyllä pahin.

Vierailija
6/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin suuri turn off minulle kuin tuo.

Vierailija
7/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että kaikki pitäisi tehdä yhdessä. Mustasukkaisuus, mässyttäminen, housunkauluksesta pilkistävä persvako, mykkäkoulu, kyvyttömyys keskustella, jokaviikonloppuinen pakkokänni.

Vierailija
8/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen perusteella:

-puhumattomuus, ei alotteita ilmaista mitä haluaa pitkällä tähtäimellä tai kerro mitään, mistä pitää/ei pidä

-edellisen vuoksi vaikea luottaa

-voimakkaat mielipiteet

Vierailija
9/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse voivotella, kun mies on illat salilla ja viikonloppuillat kavereiden kanssa "yksillä" eikä kämppä haise hikisille urheilukamoille!

Tuo kuvailemasihan on oikea unelmien komistus! ;DD

Vierailija
10/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten ja on kovin haluttuja pikkasen vanhempien markkinoilla.

aivottomat lihaskimput jatkaa omalla radallaan, kasvattaa itseään, mutta vain vatsan kohdalta. Ollaan niin itseä ja peilikuvaa täynnä, ettei huomata muita, ei edes sitä naista.

Huonot sosiaaliset taidot/kommunikointikyky, nyhveröys, hintelyys, kalpeus, ei-treenattu huonokuntoinen kroppa, eli lyhyesti tiivistettynä "luuserimainen nörttiys".

Myös punaniskaisuus, junttius, neitiys, jotkut sairaudet(joku skitsofrenia tms.). mutta tuo edellä mainittu on kyllä pahin.

Vierailija
11/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus heti toisena. Kuulostaa ehkä pinnalliselta, mutta mun on tooooosi vaikea kiihottua lihavista tai pulskan puoleisista miehistä. Pelkkä vyötärölihavuus on mulle jo ihan turn off.

Toinen yhtä iso asia on typeryys. Jos mies ei ole älykäs, mun on todella vaikea kiihottua.

Vierailija
12/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkoitin peräkammarinpoikia, jotka yleensä on vielä tuon lisäksi usein työttömiä ja syrjäytyneitä...

t.lainauksen kirjoittaja

Vierailija
13/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se, että ei pysty keskustelemaan asioista

- se, että luulee tietävänsä kaikki paremmin kuin toiset

Sen sijaan minua ei haittaa yhtään se, että on hintelä nörtti. Esim. uusimman James Bondin uusi Q on minusta tosi hot.

Vierailija
14/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta puhuminen treffeillä. Ihan sama valittaako vähyyttä vai pröystäileekö osakkeillaan, minä en ole etsimässä sen paremmin elättäjää kuin elätettävääkään.

Liiallinen into uida liiviin, kirjaimellisesti. Kyllä ihmisellä (myös miehellä) pitää olla sen verran itsehillintää, että pystyy tutustumaan toiseen ihmiseen ihan asiallisesti ja kunnioituksella.

Negatiivisuus ja kriittisyys, ihan minkä tahansa asian voimakas arvostelu, valittaminen. Mielipiteitä saa olla, mutta mielummin positiivisia, kiitos.

Mielipiteettömyys. Mukautuminen ja aina myötäileminen antaa ihmisestä epäluotettavan kuvan. Mitähän mieltä tuo oikeesti on?

Päätöksentekokyvyttömyys. Jos mieheltä puuttuu määrätietoisuus, siltä puuttuu kaikki.

Paha haju, huono ja hoitamaton iho, epäsiistit kädet ja nuhjuiset tai muuten sopimattomat vaatteet.

Toisaalta myös liiallinen trendikkyys, kallista merkkikledjua ja raidoitetut hiukset -tyyli antaa jotenkin halvan, pyrkyrimäisen vaikutelman.

Vierailija
15/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina millainen on exä, jos se on ruma kyrpätynnyri niin max avoid. Miehessä ei ole silloin itseluottamusta.

Vierailija
16/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se, että ei pysty keskustelemaan asioista

- se, että luulee tietävänsä kaikki paremmin kuin toiset

Sen sijaan minua ei haittaa yhtään se, että on hintelä nörtti. Esim. uusimman James Bondin uusi Q on minusta tosi hot.

Älykkyys on ensisijaista. Vasta sitten tulee kaikki muut ominaisuudet. Mitä teen miehellä, josta ei vuoteen ulkopuolella ole mitään haastetta? Ilman älykkyyttä en pysty kunnioittamaan ketään ja ilman kunnioitusta, ei mikään parisuhde kestä loputtomiin.

Olen vuosien varrella väsynyt mieheeni useasti. Olen välillä tuntenut vihaa ja katumusta siitä miksi piti juuri hänet valita. Mutta aina, ihan aina olen kunnioittanut hänen älykkyyttään ja hyvyyttään. Jos joskus olenkin miettinut, ettei maailmassa ole enää mitään hyvää, on riittänyt kun olen katsonut mieheeni.

Vierailija
17/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesoilulla tarkoitan miehiä, jotka ovat henkisesti pikkupoika-asteella, ja pitävät itseään maailmannapoina. Yleensä siihen liittyy aggressiivisvivahteinen käytös. Ilkeys ja huonot käytöstavat ylipäätään.

Myös akkamaisuus on aikamoinen turn-off, vaikkei ihmistä sinällään pilaisikaan. Menee vain fyysinen kiinnostus pois, jos toinen pelkää verta, hiiriä, ja esim. valittaa kaikesta pienestä epämukavuudesta. Tai asettelee hiuksiaan peilin edessä jatkuvasti.

Mutta kiteytettynä: mikään ei tee miehestä niin nopeasti vastenmielistä kuin paskamainen käytös ja luonne.

Vierailija
18/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vaikka miehelle puhuu, niin se vaan räplää vähän väliä ellei koko ajan puhelinta!

Vierailija
19/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yököttävä kivisormus etusormessa

Vierailija
20/61 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipaino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän