Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kännykän pitää "lentotilassa" lentokoneessa vai pitääkö olla kokonaan virta pois päältä?

Vierailija
22.11.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sitä lentokonetilaa tarvitaan?

2/7 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vain kehoituksia pitämään puhelimet suljettuna kokomatkan ajan. Läppäriä saa käyttää koneessa khyl O.o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen koneeseen menoa ja laita se pois päältä. Sitten kun kone on "kunnolla ilmassa", niin voit laittaa lentokonetilaisen kännyn päälle. Eli nousun ja laskun aikana kännyn pitää olla kokonaan pois päältä, siinä välissä sitä voi käyttää lentokonetilassa (näin ainakin ohjeistettiin lokakuussa Lufthansan lennolla).

Vierailija
4/7 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla virta pois ja tietenkin saa olla muulloin lentotila päällä, sitä vartenhan se on ;) Eli laite lentotilaan ja virta pois ennen koneeseen nousua.

Ja sitä tarvitaan jos haluaa kuunnella musiikkia, ottaa kuvia, pelata pelejä tms. puhelimella. Ja joillakin lentoyhtiöillä on Wlan.

Vierailija
5/7 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan pois, muuten voi käyttää lentotilassa. Niillä lennoilla, missä itse olen ollut, on tästä aina kuulutettu.

Vierailija
6/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset kuvaavat lennon laskuineen kännykällä eikä puhelin silloin ole sammutettuna.

Vierailija
7/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän varten sen nimi on lentotila? Nimenomaan lennolla kuuluttavat et kännykät saa olla päällä nousun, lennon ja laskun aikana kunhan ovat lentotilassa. Läppärit yms pitää olla suljettuina nousun ja laskun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi