Pakkomielle 17 vuotta nuoremmasta naisesta
Olen 35-vuotias mies. Olen rakastunut naiseen, joka on minua 17 vuotta nuorempi. Olemme tutustuneet yhteisen harrastuksen kautta. Olemme molemmat varattuja.
Luulin ihastumisen olleen molemminpuoleista koska ajauduimme kerran illanvietossa salaa suutelemaan, hänen aloitteestaan. Halusin aloittaa salasuhteen hänen kanssaan ja hänelle se tuntui passaavan. Tekstailimme ja tsättäilimme facebookissa päivittäin tuntikausia. Järjestin mahdollisuuksia tapaamisiin, mutta aina hänelle tuli jotain estettä. Hän lähetteli humalassa kiihkeitä tekstareita missä kuvaili mitä minulle tekisi, miten rakastelisi kanssani vaikka koko päivän jne... Mutta silti, mitään ei ole tapahtunut, juttu ei etene.
Haaveilen hänestä päivittäin, kuvittelen meitä yhdessä ja itkeskelen epätoivosta. Mitä helevettiä hän minusta haluaa!! Kimma tietää varsin hyvin mitä tunnen ja mitä hänestä haluan. Silti roikuttaa mua löysässä hirressä kuukaudesta toiseen. Että tämä syö mua. Prkl.
Olen yrittänyt lopettaa yhteydenpidon häneen monta kertaa. Tällä hetkellä on menossa pisin tauko tsättäilyssä ja tekstailussa moneen kuukauteen. Yli kuukausi mennyt ilman sanaakaan. Silti tämä nainen on mun mielessä päivittäin.
Kauanko vielä pitää jaksaa, että tämä hulluus loppuu?
Kommentit (3)
joku aloitti ketjun, jossa asetelma oli toisinpäin. Siellä oli paljon empaattisempia kommentteja.
meillä alko meilailuilla ja nyt lähetellään joka pvä viestejä, soitellaan jne...tavataan n. kerran vkossa. Suhde jatkunut jo 5v ja sanomattakin selvää et ollaan ihan hulluina toisiimme, mutta myöskin molemmat tahoillamme varattuja :(
Mutta jos vain onnistaa niin suosittelen....kaikesta kärsimyksestä huolimatta....
Sua vedätetään 100-0 ja sä meet retkuun, muija on varmaan nauranut sulle kavereidensa kanssa.