Hogasin tänään, asiaa miehestä ja seksistä
Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja tänään koin jonkinnäköisen heräämisen sen suhteen että miestä kiinnostaa seksi tosi harvoin enää. Suurinpiirtein kerran kaksi kahden viikon aikana.
Oli aiemmin halukas, spontaanisti harrastimme sekstiä työpäivän jälkeenkin, enää niin ei tapahdu. Ei ole tapahtunut varmaan pariin vuoteen.
Muistan sen kun eilisen päivän kun mies sanoi että hänelle seksi on hyvin tärkeää ja tarvitsee sitä, no tottakai me kaikki tarvitsemme.
Onko mieheni vain muuttunut, onko tämä sitä kuulua "arki tuli kuvioihin"-juttua? Mutta se sotii sitten tuon tarveasian kanssa.. Vai onkohan mun miehellä toinen... :(
Ihan oikeesti säpsähdin ja oon miettiny tätä asiaa tänään aika lailla.
Näkökulmia?
Kommentit (5)
mies kyllästyi jatkuvaan "ei nyt, kun väsyttää" selittelyihin.
Hän patti suuntasi patti kiinnostuksen patti perhosiin patti postimerkkeihin.
patti
T: 11cm mies
Kyllä mies vaan tottuu siihen jos kovin usein jää nuolemaan näppejään. Sitä kyllä osaa tukahduttaa halunsa puolisoaan kohtaan. Vuosikaudet opettaa.
Olin todella yksinäinen vuosia suhteessa ja vonkaaminen varsinaisesti jäi aika nopeasti. Nyt sitten ei vois vähempää kiinnostaa. Seksiä saa kyllä muutenkin.
En kyllä ole torjunut miestä, oikeastaan koskaan. Että sellaista pihtaamista tässä ei mielestäni ole koskaan ollut.
Päinvastoin, joskus ärsyttää se, että minä olen melkein aina se aloitteentekijä, siksi ajatus kääntyikin siihen että voisiko hällä olla toinen, en kyllä keksi missä välissä ellei sitten töissä..
Vähän on "petetty" olo siinä mielessä kun toinen antaa luulla olevansa aktiivinen ja ei sitten todellisuudella ollutkaan. Vähän kuin vertaisi siihen että puoliso lihoo.. You know..
En kyllä ole torjunut miestä, oikeastaan koskaan. Että sellaista pihtaamista tässä ei mielestäni ole koskaan ollut.
Päinvastoin, joskus ärsyttää se, että minä olen melkein aina se aloitteentekijä, siksi ajatus kääntyikin siihen että voisiko hällä olla toinen, en kyllä keksi missä välissä ellei sitten töissä..
Vähän on "petetty" olo siinä mielessä kun toinen antaa luulla olevansa aktiivinen ja ei sitten todellisuudella ollutkaan. Vähän kuin vertaisi siihen että puoliso lihoo.. You know..
Yleensä ne halut hiipuvat molemmilla. Kai se liittyy siihen, että toisesta tulee arkisempi osa elämää. Kyllä meilläkin oli joka päivä seksiä nykyisen naiseni kanssa ensimmäisen vuoden tai kahden aikana. Nyt kahdesti viikossa.