Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan viitsii edes kertoa tai kysyä täälä jotakin?

Vierailija
22.11.2012 |

Koska aina vastauksista vähintään puolet on haukkumista ja jonkun "kotipsygologin" diagnoosi "luuseri.ihmisestä". Ihmisten asenteet on niin ennakkoluuloisia ja vihamielisiä, ja kateutta täynnä, että toivottavasti näillä räksyttäjillä on edes ihana elämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuista en välitä. Pakkoko se on kaikkea niellä. Ethän sä hymyile jokaiselle vastaantulijallekaan.

Vierailija
2/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha pillu

Vaihtovuodet käsillä. Siitä se johtuu. Pillu menee tunnottomaksi ja kuivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen saanut täällä asiallisiakin vastauksia, sympatiaa ja hyviä neuvoja aika usein.

Toisin esim. Kaksplussan Mitäs nyt -palstalla... huh mikä paikka.

Vierailija
4/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vaihdevuodet?

XD

Tuohan on vain huvittavaa paskaa.

Vierailija
5/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pienen vauvan äiti ja muutama kerran kysynyt neuvoja, mut aina tulee paskaa niskaan. Olen nyt pahasti masentunut ja aivan hukassa, enkä saa apua mistään ko ongelmiin. Täällä saatujen vastausten jälkeen tekis mieli mennä omatoimisesti saunan taakke

Vierailija
6/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa sitten joka paikassa.

Ei ihmiset ole enkeleitä, mutta jokunen sellainenkin mahtuu joskus mukaan.

olen pienen vauvan äiti ja muutama kerran kysynyt neuvoja, mut aina tulee paskaa niskaan. Olen nyt pahasti masentunut ja aivan hukassa, enkä saa apua mistään ko ongelmiin. Täällä saatujen vastausten jälkeen tekis mieli mennä omatoimisesti saunan taakke

Vierailija
7/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiapa on kysymykset ja vastauksesikin.

Vierailija
8/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis näin ajattelen elämässä muutenkin ihmisistä - että kaikki mitä ihminen suustaan päästää puhuessaan toisesta ihmisestä kertoo ensijassa puhujasta itsestään.

Eli kun tuo tämän ketjun räksyttäjä tuossa kohta räksyttää, niin TIEDÄN, että hänen puheensa kertovat vain ja ainoastaan hänestä itsestään, ei minusta.

Vierailija
9/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut jokaiseen kysymykseeni (myös niihin tyhmiin) vastauksia, siis ihan asiallisia ja neuvoja. Monta kertaa olen saanut helpotuksen huokauksen itselleni kun täällä vanhemmat ja viisaammat on kertoneet, esim raskauteen ja ruuanlaittoon liittyviä juttuja kun minä olen hoomoilasena kysellyt :) Empatiaa ja lohtua olen myös saanut osakseni kun olen jotain surkutellut

Ainahan siellä on seassa muutama tampio aukomassa mutta mitäpä se haittaa :)

Vierailija
10/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pidän sellaisia ihmisiä, jotka kyselevät täällä esim. terveys-, laki-, rakennesuunnittelu- yms. asioista (joissa siis vaaditaan pikkasen enemmän ammattitaitoa kuin pelkkää av-kokemusta), jotenkin "hassuina" vai pitäisikö sanoa suorastaan yksinkertaisina.

11/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin helppo anonyymina haukkua kaikki tutuista tuntemattomiin.

Kertoo ehkä osasta ihmisistä ja heidän luonteistaan. Kehuvat tuttujensa lapsien nimiä ja seuraavaksi tulevat tänne haukkumaan. Munattomia kunnei ole pokkaa sanoa sitä suoraan asianomaisille.

Toisille tämä on viihdettä ja ei niitä kiinnosta oletko masentunut tai mikä vaivaa.

Me nauretaan miehen kanssa näille saatanan rikkaille, niitä täältä tuntuu löytyvän enemmän kuin mistään muualta :D kaikki tienaa vähintään 500k vuodessa.