Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hiusten väristä!

Vierailija
22.11.2012 |

Itselläni on hyvin tummat hiukset, lähes mustat. Miehelläni myös tummahkot/keskiruskeat hiukset.

Lapsemme, lähes 2-vuotias, on taas hyvin vaalea. Kuinka todennäköistä on, että hiusten väri tuosta vielä tummenee?

Missä iässä teidän lapsillanne on ollut ns. pysyvä hiustenväri nähtävissä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta, tyttö 3v on tummanruskeat hiukset, toisella tytöllä 6v on vaaleanruskeat,sitten kolmannella tytöllä 10v on vaaleat ja pojalla 12v on ruskeat hiukset, että juu:)

Vierailija
2/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen tummatukkainen ja vihreäsilmäinen. Mies on maantienvaalea ja harmaasilmäinen. Esikoinen, tytär on isänsä värinen ja poika taas minun väriseni. Ovat jo teinejä, hiusten väri ei ole kummallakaan oikeastaan muuttunut iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmilla ja muilla sisaruksilla on erittäin tummat hiukset. Joskus teininä vähän ns tummeni, mutta blondina on ja pysyy.

Vierailija
4/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuden/nuoruudenkuvista kuitenkin näkee, että hänellä on ollut vaaleat hiukset ja hiukset tummuneet ajan myötä.

Minulla on myös tapahtunut hiusten tummumista, mutta ei samassa suhteessa kuin äidilläni (vain vaaleasta maantienharmaasta keskitummaksi maantienharmaasta)

Vierailija
5/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tummanruskeat hiukset, mutta lapsena oli ihan vitivalkoinen pellavapää. Tukka tummuu teini-iän tietämillä jos on tummuakseen.

Vierailija
6/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli pienenä ihan blondi, alkoi siten kouluiässä tummua ja on aikuisiällä ollut ihan tumma.

Vierailija
7/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummeni vaalen beessin värisistä tumman ruskeiksi noin 8 vuotiaana.

Vierailija
8/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä rippikuvassa lähes valkoiset hiukset ja siitä sitten pikkuhiljaa on tummentuneet. Nyt sellaiset maantienväriset, tummuminen kiihtynyt 30 ikävuoden jälkeen. Vanhemmillani tummat hiukset.

Vierailija
9/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla lapsella oli pienenä ihan vaalea tukka. Alkoi tummumaan 4-5 vuotiaana ja nyy 10-vuotiaana on pikkuisen vaaleampi kuin mulla.

Nuoremmalla on ollut koko ajan todella vaalea tukka, on nyt 7v eikä ole siis yhtään tummunut.

Mulla ollut pienenä tumma tukka, joka vaalentunut, miehellä aina tumma. Mutta esim. mun isä on tosi vaalea, eli sieltä varmaan periytyy.

Vierailija
10/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan blondi tukka, vaikka äiti on tumma+ruskeat silmät ja isä tumma.

Tukka on tummunut välillä raskausaikoina, mutta myös palannut takaisin vaaleaksi n. 3kk synnytysten jälkeen ( tukassa on ollut kuin värjäyksen jäljiltä selkeä raita, jossa tukan väri muuttuu).

Veljeni on ollut myös vaalea, mutta hänen hiuksensa ovat teini-iässä tummuneet.

Omista lapsistani vanhin on ristiverinen, keskimmäinen blondi ja pienin jotain siltä väliltä. Isällään on ollut lapsena punainen kihara tukka, vielä rippikuvassa tukka oli ihan punainen, nyt hän on ristiverinen väriltään ja parta+ alakerta punainen karvoiltaan.

Jännityksellä odotan minkä väristä partaa lapseni alkavat aikanaan kasvamaan.

Vierailija
11/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyessä ihan pikimustat, tämän jälkeen vaaleni ihan, ihan, ihan blondiksi, jonka jälkeen vielä sitten tummui ruskeaksi :)

Pojalla on ihan vaaleat hiukset ollut syntyessä, nyt alkaa tummua :)

Vierailija
12/19 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen tukka. Sisarukseni ja vanhempani erittäin tummia.Poikani vaalea, ja mieheni tukka on keskiruskea. Oli pienenä tosi vaalea

Vierailija
13/19 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha ketju, mutta nostanpa kun löysin ! eli miehellä oli lapsena laineikas vitivalkoinen tukka joka ala-asteella muuttui kunnon kiharapehkoksi & tummeni mustanruskeksi. minulla taas oli lapsena vaalea tukka, joka teininä tummeni maantiensävyiseksi. silmät meillä molemmilla harmaat, mutta minulla näyttävät tietyssä valossa hämäävän vihreiltä..

esikoisen silmät olivat siniharmaat, mutta nyt eskari-iässä näyttävät muuttuvan sinivihreiksi ! tukassa kaunis kullanvaalea sävy, pienempänä oli vaaleanruskea tukka.

nuoremmalla oli vauvana oranssi tukka, joka märkänä kihartui. nyt pysyy suorana vaikka miten kastelisi ja väri on lähinnä maantie jossa auringssa näkyy häivähdys punertavaa,  silmät erittäin kirkkaanharmaat.

suvussani on punapäitä, miehen suvussa ei . todella jännää seurata tuota jatkuvaa hiukstenvärin muuttumista ja miettiä, mihin se pysähtyy :D !

Vierailija
14/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2012 klo 11:54"]lapsuuden/nuoruudenkuvista kuitenkin näkee, että hänellä on ollut vaaleat hiukset ja hiukset tummuneet ajan myötä.

Minulla on myös tapahtunut hiusten tummumista, mutta ei samassa suhteessa kuin äidilläni (vain vaaleasta maantienharmaasta keskitummaksi maantienharmaasta)
[/quote]

Vierailija
15/19 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin synnyin melkeen mustatukkaisena, sit n.1-3omin oranssi tukkainen,sitten Se vaaleni n,3-8 melko vaaleaksi(ainakin kesäisin) jonka jälkeen muuttui keskiruskeaan ja siinä pysynyt seuraavat 20v. Isällä musta tukka äidillä ruskea. :)

Vierailija
16/19 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä ketjua ylös, kun olen tätä asiaa tässä nyt pohdiskellut. Meidän 8 kk-ikäinen tyttö on todella vaalea, suorastaan vitivalkoiset hiukset ja hänen isällään ja isän äidillä oli lapsuudessa samanlaiset. Molemmilla tummui murrosiän tietämillä hiekanvärisiksi ja kulmakarvat on tummahkot. Käyköhän tyttärelläni samoin? Itse olin lapsena vaaleahko ja nykyään tumma maantieharmaa.

Vierailija
17/19 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla vanhemmilla tummanruskeat hiukset. Lapsi syntyi tummahiuksisena ja on nykyään melkein blondi (2,5v). :D

Vierailija
18/19 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli lapsena blondi, teininä maantien väriset hiukset ja aikuisena tumman ruskeat ja kulmakarvatkin tummui mustiksi.

Minulla oli ensin 20 vuotta kuparin punaiset hiukset, sitten seuraavat 20 vuotta kullan "keltaiset" ja nyt on maantienväriset hiukset joissa toki vielä vähän punertavaa. Just pari viikko sitten löytyi ihan valkoinen hiuksi päästä...mahtaako se olla seuraava väri.

Tytöllä oli pienenä vaaleat hiukset joissa oli vähän punertavaa. Nyt on maantienväriset. Tosin värjää hiuksia.

Pojalla myös pienenä vaaleat hiukset ja nyt tumman ruskeat kuin isällänsä ja samanlaiset mustat kulmat.

Vierailija
19/19 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi