Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä, että blogistit myyvät saamiaan tuotteita?

Vierailija
22.11.2012 |

Itseäni vaivaa se, että blogistit (esim. Anrinko nyt) myy lahjaksi saamiaan lasten vaatteita ja kenkiä. Olenko vain ikävä ja kateellinen kaakattaja kun mun mielestä tommoset mainoslahjat olisi asiallisempaa pistää ilmaiseksi kiertoon esim. Hope-järjestön kautta tai toimittaa esim. turvakotiin tms. paikkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se oikein?

Tai pitäisikö häälahjat eron jälkeen antaa Pelastuaarmeijalle?

Vierailija
2/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai omilla kamoillaan saa tehdä mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kehtaisi myydä jos olen ilmaiseksi joltain yritykseltä saanut, ennemmin sitten kiertoon hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
4/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain todella kalliita tuotteita, ja sitten parin kuukauden päästä myyvät niitä, kun "en itse käytä lainkaan tämäntyyppisiä tuotteita". Yleensä kun firmat etukäteen ehdottavat, että testaisitko tuotetta x, jolloin olisi mahdollisuus kieltäytyä siinä vaiheessa eikä ottaa tuotetta lainkaan vastaan.

Toisaalta en tiedä, ehkä itsekin tekisin samalla tavalla jos ilmaista rahaa olisi tyrkyllä:D

Vierailija
5/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anrinko ja muut, silloinhan on ihan sama mitä niille tekee. Ja ei lahjan myynti ole kiellettyä, tosin sitten astuu kuvaan se verottaja myyntivoiton verotuksen kanssa. Eiköhän blogistit ole rehellisiä ja ilmoita nämä tulot verottajalle aina.

Vierailija
6/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai omilla tuotteillaan saa tehdö mitä tykkää, herran jestas!

Vierailija
7/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan jokainen tehdä omalla omaisuudelleen mitä lystää. Vai eikö muka?

Vierailija
8/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se sulle kuuluu? Miten jaksat edes vaivata päätäsi tuollaisella?

Peusta oma, menestyvä blogi, jos noin jurppii. Eipä nuo nyt kovin kummoisia ole. Ostat kerran viikossa jonkun Bulmerryn kassin ja Chanelin partavettä ja sitten otatat itsestäsi ne kourassa kuvia. Ja muikistelet suuta. Ja ihmiset tuijottaa ja ihastelee.

Hanki elämä, ettei tarvitse kadehtia sitä toisilta.

P.S. En mäkään jaksaisi jotain roinaa alkaa blogini kautta myymään, ei siitä kuitenkaan semmoisia summia saa. Tai kai nuo blogin pitäjät luulee, että he on jo sellaisia julkkiksia ja epäjumalia, että lukijat maksaa ylimääräistä heidän myymästään tavarasta vain, koska bloggaaja on siihen koskenut! Laittaisivat ennemmin ylimääräiset tuotteet pois vaikka lukija-arvontana.

Vierailija
9/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen saa tehdä omaisuudelleen mitä haluaa.

Hyvä vaan että laittaa kiertoon, mielummin se kuin että heittää roskiin tai jää kaappeihin pyörimään.

Kateellinen kannattaa olla oikeista asioista eikä näin mitättömistä jutuista.

Vierailija
10/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli mielestäni kohtelias kysyessään tätä. Itse olen samoilla linjoilla. Ilmaiseksi saadut ilmaiseksi kiertoon ja omalla rahalla ostetut sitten pienellä summalla eteen päin.

Vierailija
11/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ovat sen bloginsa ansiosta saaneet, tottakai on oikeus myydä!

En mä mitään kilpailuvoittojakaan anna ilmaiseksi, omien lapsien käytettyjä vaatteita annan kyllä hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
12/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta ne näkyisivät hänen blogissaan, suhtautumiseni riippuu aivan siitä tavasta jolla hän ne myy. Jos hän myy niitä blogissaan ja julistaa että tuotteet ovat kaupan, koska hän ei itse yhtään tällaisia käytä, se on tietenkin viimeinen kerta kun harkitsen hänelle minkään tavaran lahjoittamista. En tietenkään halua sellaista julkisuutta jatkossa: "ei hyvä tuote, en käytä tällaista". Juridista ongelmaa ei ole, koska hänellä ei ole velvollisuutta pitää saamaansa tavaraa.

Sen sijaan jos hän esim. mainitsisi että "sain tällaista ja kokeilin sitä, tällainen oli lopputulos" ja sen jälkeen pistää tuotteen kaikessa hiljaisuudessa kirppikselle, se on minun kannaltani reilu peli.

Vierailija
13/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli mielestäni kohtelias kysyessään tätä. Itse olen samoilla linjoilla. Ilmaiseksi saadut ilmaiseksi kiertoon ja omalla rahalla ostetut sitten pienellä summalla eteen päin.

Sinä voit tehdä nnoin, mutta jokainen tekee kuten tykkää. Vapaa maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi