Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka joku voi pitää koiraa kotonaan?

Vierailija
10.09.2012 |

Haiseva paska. Jopa koiraihmisten auto haisee paskalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahemman kerran :)

Kertoi itsestään noissa muutamassa sanassa enemmän kuin paljon. Kurjaa huomata, että tuollaisia ihmispoloja on. Onko ap jäänyt kenties huomiota vaille lapsuudessa? Vai onko hän koulukiusattu? Työelämässä kiusattu?

Noilla voisi aloitustekstin kaltaiset tekstit vielä ymmärtää, mutta jos ei ole kyse mistään kiusaamisesta tai vastaavasta, niin luonnehäiriöhän ap:lla on. Empatiaan kyvytön, kenties sosiopaatti? Psykopaatti? Vai mikä mt häiriö on kyseessä?

Harmi, että meillä suomessa on niin heikko hoito mt potilaille.

Itse asiaan eli mitä tulee koiriin, en jaksa edes ottaa kantaa. Ap:n kaltaine ihminen(??) ei oel sen arvoinen että hänen kanssaan voisi keskustella tai omaa mielipidettä esittää.

Vierailija
2/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sitä noin brutaalisti ilmaisisi.

Minusta koirat haisevat vastenmieliseltä, kuolaavat ja sotkevat. Ehkä joku pikkukoira ei haise mutta ne isommat... ihan hirveä löyhkä. Aikoinaan poikaystävälläni oli noutaja ja olihan siellä asunnossa ihan hirveä haju sen koiran takia. Kai siihen tottuu esim viidessä vuodessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koirat haisevat vastenmieliseltä, kuolaavat ja sotkevat.....jne

Yli 40 vuotta koiria omistaaneena en voi kuin todeta, että koska meillä koirat ei ole koskaan syöneet kuivamuonaa, purkkiruokaa, koiranmakkaraa vaan ihan muuta, meillä ei koirat haise.

Vieraatkin aina sanovat kun meillä ei haise yhtään koiralle, vaikka koiria on noin paljon.

Niin ja koirat pestään kylkiä myöden vaikka päivittäin, jos lenkillä metsässä likastuvat.

Kun olin lapsi ja kotona oli koiria, äiti teki niillekin aina itse ruoan eikä

Vierailija
4/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset ei usein huomaa sitä itse. Itse en tykkäisi...

Vierailija
5/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koirat haisevat vastenmieliseltä, kuolaavat ja sotkevat.....jne

Yli 40 vuotta koiria omistaaneena en voi kuin todeta, että koska meillä koirat ei ole koskaan syöneet kuivamuonaa, purkkiruokaa, koiranmakkaraa vaan ihan muuta, meillä ei koirat haise.

Koira oli muuten ihan siisti ja turkki hyvin hoidettu. Haisi vaan vähän liikaa koiralle.

Vierailija
6/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on rakas ystävä ja perheenjäsen.

Vierailija
7/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset ei usein huomaa sitä itse. Itse en tykkäisi...

ihminen tottuu omaan hajuveteensä, pyykkianeeseen, oman kotinsa tuoksuun - oli se sitten se koiran haju tai mikä tahansa.

Vierailija
8/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen tottuu omaan hajuveteensä, pyykkianeeseen, oman kotinsa tuoksuun - oli se sitten se koiran haju tai mikä tahansa.

Meillä käy silloin tällöin "suorapuheinen" nirppanokka lääkärirouva, jolla ei ole koiraa. Hän on yksi niistä joka tulee melkein haistellen kotiini ja toteaa etä on ihanaa kun kodissa ei haise koira vaikka niitä on noin monta. Eikä kyse ole mistään pikkufifeistä vaan noin 35 kiloisista koirista.

Se joka kirjoitti vähän ylempänä

Vierailija
9/13 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos se koiranne ei haise, niin eihän siihen hajuun voi tottua (kun sitä ei ole). En ole väittänyt että kaikki koirat haisisivat. Suurin osa kyllä haisee, ainakin mitä itse olen tavannut.

Vierailija
10/13 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli juoppo retku joka haisi pahemmalle kännipäissään kuin meidän rekku. Katsos ap kaikilla ei ole niin hyväntuoksuinen elämä kuin sinulla...

Vierailija
11/13 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tuo paska haisee ihan hyvälle, autossakaan mitään pahaa löyhkää ei ole ollut kuin kerran, kun yksi lapsista oksensi...

Vierailija
12/13 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole karvoja kotona, kun siitä ei lähde karva. Ja hyvä vahti tuo on ollut, eipä käy meillä varkaita, eikä muitakaan ei toivottuja ihmisiä. Ja lapsetkin tykkää tuosta koiramme seurasta, kuten niin moni vieraammekin. Koiramme tosin osaa käyttäytyä, koska on koulutettu.

Vierailija
13/13 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva paska. Jopa koiraihmisten auto haisee paskalta.

Toisaalta nykymaailmassa on ihan hyvä olla kunnollinen vahtikin, niin sinunlaisesi pysyvät kaukana :D Ihan pisti ihmetyttämään, että mikäs pakko sun on niitten koiranhajuisissa autoissa olla edes?

Minulla on muuten kolme koiraa. Yksi tiettyihin hommiin, toinen toisiin, ja kolmas sitten eläkkeellä viettäen hyvin ansaitsemiaan löhöilypäiviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä