Missä ja koska perheelliset MIEHET masturboi?
Kommentit (10)
Veikkaisin, että suihkussa, koska en ole koskaan " saanut miestä kiinni itseteossa" . Vessa varmaan toinen vaihtoehto :-)
Oli unohtanut pyykiä muistin, ja kotiin tullessa löysin ne oksettavat kuvat sen elimistä ja perseestä kun se masturboi! Oli tosi häpeissään... Kun raivosin, etten halua mitään pervoiluita nähdä, vaan hoitakoot salassa jos on pakko.
Eli näköjään silloin kun en ole kotona vessan lattialla ja kameran kanssa.
Mieti että miehesi on kuitenkin suht normaali ja jonkun pienen lisän tuominen keskinäiseen seksielämäänne kin voisi olla antoisaa.
kun joku huutaa vessan takanakin kok ajan.
Ja salaista se on, kun lapsia roikkuu ovissa ja ikkunoissa.
En oikein ymmärrä tuota masturboinnista meuhkaamista. Olen itse tyytyväinen, että miehelläni on terve seksuaalisuus. Mun mielestä toi oman masturboinnin kuvaaminen on viatonta ja aika sympaattista.. Ajatelkaa, kuvissa olisi voinut olla vaikka toinen nainen! Sellaistakin tapahtuu - onneksi ei meillä eikä teillä.
Miesten selvä enemmistö, 68%, harrastaa itsetyydytystä sängyllä, mutta lähes tasoihin nousee myös masturbointi tietokoneen ääressä. Melkein kaksi kolmesta miehestä tyydyttää itseään päätteen äärellä. Kaksi viidestä miehistä masturboi myös vessassa tai kylpyhuoneessa tai suihkussa. 9% miehistä masturboi yleensä myös työpaikalla tai koulussa.
8% vastaajista kertoi masturboivansa myös muualla kuin kyselyssä asetetuissa paikoissa. Näistä paikoista yleisimmin mainitut olivat sohva, sauna ja olohuone. Muita mainittuja paikkoja olivat mm. seuraavat: tv:n ääressä, puistossa, metsässä, autossa, lattialla, vaatekaapissa, kaverin luona, kylvyssä, yleisissä vessoissa, junassa, bussissa, tyttöystävän päällä, ja " missä vain" .
Selkeästi yleisimmät itsetyydytysasennot miehillä ovat istuma-asento sekä selälläänmakuu. Lähes joka kolmas mies masturboi myös seisaaltaan.
3% vastaajista kertoi myös masturboivansa esim. kyljellään, päällään seisoen, polvillaan, sekä kontillaan. Muutamat kertoivat myös ylettyvänsä imemään omaa penistä selällään maaten jalat taivutettuina olkapäiden yli.
on jopa muutaman kerran " jäänyt kiinni" siitä minulle:)