Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25, meillä on perheessä 3 lasta, vanhin 15. kysyttävää?

Vierailija
22.11.2012 |

Täällä kun aina kauhistellaan vaikka sun mitä, joten mitäs tuummaatte tästä asetelmasta?

Herättääkö jotain kysymyksiä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vuosia sitten oppilaana 15v, joka kertoili innoissaan 23-vuotiaasta äitipuolestaan, jonka kanssa shoppailivat ja kävivät elokuvissa. Oli siis kuin bestis tälle tytölle.

SAmaan aikaan se biologinen lähiäiti kamppaili tytön koulunkäynnistä, lintsauksista, poikaystäväsekoiluista, kotoa karkaamisista, päihteistä jne. Tasan eivät mene nallekarkit.

On tosiaan mieletön ero olla aikuinen ja vanhempi kuin kaveri. Ap ilmeisesti on vanhempi tälle teinillekin, ja se on aika upeaa noin nuorelta. Arvostan todella.

Vierailija
2/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isälläni on uusi vaimoke, joka on kanssani samanikäinen (25v) ja hänellä on huostaanotettu 2v lapsi. Minulla on 3vuotias lapsi. Olen aikuinen ja minulla on oma perhe jne. en vaan jotenkin osaa sulattaa tuota samanikäistä äitipuolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini yritti saada minusta kaveria mitä toki olenkin.

Pitkien keskustelujen jälkeen tuli yhteisymmärrys siitä, että myös minä pidän säännöistä kiinni.

Mukavaa meillä voi olla yhdessä ja näin onkin, rajat on ja huolehditaan koulunkäynnistä yms.

Lapsi puhuu minulle enemmän oikeastaan kuin isälleen mm suhteista yms mieltä askarruttavista asioista. Ilmeisesti naiselle helpompi puhua.

Vaikeaa välillä toki ollut, mutta pääasiassa helppoa.

ap

Vierailija
4/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan ok asetelma tuokin. Sekuillani on lähes minun ikäinen äitipuoli. Serkkuni ovat ihan piirun verran yli 20 ja minä olen 32.

Todella hyvä äiti on tämä nainen ollut lapsipuolilleen. On ollut lapsille enemmän äiti kuin oikea äiti. Tiedän koska tämä biologinen äiti on tätini. Ja lapset on asuneet isällään aina.

Vierailija
5/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette käytännössä yhtä kakaroita, miten 25vee voi sanoa 15-vuotiasta lapseksi?

You're killing me :D

Vierailija
6/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette käytännössä yhtä kakaroita, miten 25vee voi sanoa 15-vuotiasta lapseksi?

You're killing me :D

25-vuotiasta ja 15-vuotiasta. Onhan nuissa ja paljon eroa!!!

Ainakin jos vertaan itseäni nuissa kahdessa iässä. Sinä toki olet voinut olla samalainen.

Vierailija
7/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi joku verrata 15 vuotiasta teiniä 25 vuotiaaseen työssäkäyvään aikuiseen naiseen jolla on itselläänkin lapsi??

ap

Vierailija
8/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v lapsenlapsi. Siinä oli kyllä sulautelemista. Mies on minua kuitenkin vain 9 vuotta vanhempi. Lapset ovat 14-24v.

Vierailija
9/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhin 12v. kaikki biologisesti omia.

minä voin ensi kesänä sanoa juuri samoin, kun neljäs syntyy. Tuntuupa hassulta :)

Vierailija
10/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 26v ja perheessä 14v, 7v, 5v,1v ja rv 28 :) vanhin on miehen edellisestä liitosta :)

Vierailija
11/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän löytäisin 12 -vuotiaan äitipuolen lapsilleni. Ei ainakaan olisi iällä pilattu.

Koska nämä nuoret äidit on niin IN juttu, miksi tämäkään ei voisi toimia?

...eikun hetkinen...

Vierailija
12/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko todella 10-vuotiaana äidiksi? Miltä tuntui?

Vierailija
13/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua oisi 25-vuotiaana ärsyttänyt joutua teinin puolivanhemmaksi..

onnea valitsemallasi tiellä.

ainiin, nykyään ne voi antaa huostaan!

Vierailija
14/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samanikäinen kuin sinä. Minä olin 19 kun aloin seurustella vanhemman miehen kanssa, jolla oli 9-vuotias tytär. Oli se aika rankka viisi vuotinen, kun itsekkin olin osaksi vielä vähän lapsellinen alkuun. Nyt alkaa vasta tajuta, millainen "äitipuoli" sitä olisi kuulunut olla. Onneksi ollaan tytön kanssa vieläkin hyvissä väleissä kaikesta lapsellisesta draamasta huolimatta. Nyt ollaan enemmänkin kuin kavereita, joille tyttö voi teini-ikäisen huoliaan tarpeen tullen purkaa.

Vierailija
15/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitosta ja yksi on minun.

oma 6v, miehen 8 ja 15v.

Mitään suuria ongelmia ei ole tullut vastaan.

Arki pyörii aivan kuin ydinperheessäkin.

Hoidan ja kasvatan kaikkia lapsia kuin omianikin.

ap

Vierailija
16/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhin 12v. kaikki biologisesti omia.

Vierailija
17/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään auktoriteettia tuohon 15 veehen?

Vierailija
18/18 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini kuuntelee mitä minulla on sanottavaa, usein kysyy neuvoja ja paljon jutellaan kaikista asioista.

Välillä tietenkin on säännöistä vääntöä, mutta harvoin.

Osallistuu kotitöihin ja hoitaa koulunsa kunnolla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän