Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiikkinen tilanne

Vierailija
22.11.2012 |

Eli olen 20v jätkä Helsingistä päin. En ole hirveesti nainnut elämäni aikana, pari kertaa kännissä.

Tapasin viikonloppuna baarissa saman ikäisen naisen, jonka kanssa tulin hyvin juttuun. Lähdimme mun kämpille.

Kun oltiin perillä, sänky hommikshan se meni.

Annoin alku lämmittelyn kielellä, hän oli todella tyytyväinen koko ajan. Hänkin antoi minulle pienen suuhoidon. Sitten tuikkasin sisään, nainen vaan maksasi koko ajan ja oli ihan velttona, tein kaiken työn, piti kyllä ääntä ja oli tyytyväinen.

Siinä me naitiin pitkän aikaa ja menimme sen jälkeen nukkumaan. Aamulla lisää, hän oli yhtä velttona aamullakin..

Hän kehui, että ei ole koskaan ennen saanut yhtä hyvää kyytiä. Mutta tässä on ongelmana se, että hän haluaa muutakin, kun seksisuhteen, Minä en.

Hän soittelee koko ajan ja pyytää syömään jne.

Mitenhän voisin tehdä hänelle selväksi sen, että en halua muuta. Lisäksi hän oli todella huono.

En viitsisi suoraan vaan sanoa miten asiat on.

-M20v

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen on yhtä kokematon kun sinä miten voit sanoa huonoksi? harjoitelkaa yhdessä ja ei ton ikäsillä yleensä oo mitään pelkkiä seksisuhteita, ne on vanhempien ihmiseten hommia. mikset sä haluu alkaa seurustelemaan?

Vierailija
2/2 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii periaatteessa ihan totta puhut, mut mulla ei oo niinkään aikaa seurustella. Teen töitä koko ajan 9-11 tunnin päiviä. Sekoittais vaa asiat sitte ja mikään ei menis niinku pitäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä