Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun tuo elokuvaohjaaja mikä Lie huijari-Pamela

Vierailija
21.11.2012 |

joutuu talousrikoksista oikeasti vankilaan.Näin ne teatteri/taitelijaporukat nykymaailmassa huijaa.EN olisi uskonut,mutta niin ne kaikki ensin näyttää rehelliltä.Meni maku suomalaisiin elokuviin.Näinkö meitä huijataan?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet koskaan elokuvatuottajiin törmännyt niin et yhtään ihmettelisi.

Ökymaastureihin ja omiin palkkioihin niillä rahat riittää mutta annas olla kun duunareiden palkat pitäisi maksaa!

Vierailija
2/5 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se Markus Selin myös ollut jossain rahasotkuissa mukana,ei sentään linnaan mennyt kuten Nuuk-Pamela.Miettikää,vielä lasten elokuvia!Järkkyä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menis varmaan maku myös hollywood-elokuviin jos tajuisit mitä rahan kanssa puljaamista ja huijaamista ne massatuotannot on.

Jes, jopas saatiin taas yksi haaste kunnon av-mammalle, kunnollinen nainen ja av-mamma ohjaa, näyttelee, käsikirjoittaa ja tuottaa katsomansa elokuvat itse, niin ei tarvitse huijareiden elokuvia katsella.

Vierailija
4/5 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpitäjä olet!

Sulla menis varmaan maku myös hollywood-elokuviin jos tajuisit mitä rahan kanssa puljaamista ja huijaamista ne massatuotannot on.

Jes, jopas saatiin taas yksi haaste kunnon av-mammalle, kunnollinen nainen ja av-mamma ohjaa, näyttelee, käsikirjoittaa ja tuottaa katsomansa elokuvat itse, niin ei tarvitse huijareiden elokuvia katsella.

Vierailija
5/5 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpitäjä olet!