Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylikkäät ja trendikkäät naiset, mistä ostatte vaatteenne?

Vierailija
11.06.2008 |

Olen niin kyllästynyt peruskauppoihin ja en löydä suomessa mitään. Ulkomailla ihana shopata. Kertokaa vinkkejä ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaikki tienaavatkin tuplasti keskipalkan verran ;.)

Vierailija
2/7 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Vilan, Vero modan, H&M:n, Zaran yms vaatteet ei oo trendikkäitä/tyylikkäitä sun mielestä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain voi olla yhdisteltynä cittarin ja h&m:n vaatteita ja on tosi tyylikkään näköinen.

Jollain taas kalliita merkkivaatteita, mutta silti tyylitön.

Mun mielestä tyylikkyys ja trendikkyys on sitä että osaa pukeutua oikealla tavalla oikeisiin tilanteisiin. Osaa yhditellä eri vaatteita kivasti, vaatteet ovat omaa vartaloa imartelevia. Hiukset on kauniit ja huomaa, että kampaajalla on käyty. Meikki on siisti ja tilanteen mukainen.

Vierailija
4/7 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilasta, stokkalta sekä teen hyviä löytöjä kirppareilta ja itse muokkaan vaatteita. Hennesiltäkin löytyy kyllä :)

Vierailija
5/7 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan Sokokselta, Stockalta ja Haloselta ostan vaatteeni.

Vierailija
6/7 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huoliteltu on parempi sana...

Ostan vaatteita H&M:lta, Stockalta jne. Paljon ostan ulkomailta ja koska olen pieni, tykkään siitä, että ulkomailla useilla merkeillä on Petit mallisto, jolloin saa oikean kokoisia vaatteita vaikka ei olekaan mikään koon 32 ruikula. Tallinassa vierailen aina Ivo Nikkololla, sitä myy helsingissä Lilly. Nikkololla on kauniita, naisellisia mutta sporttisen rentoja vaatteita ja kivoja asusteita.

Jos mulla on takki, pyrin aina käyttämään sen kanssa yhteen sopivaa huivia - talvella kaulaliinaa/pashmiinaa ja keväällä vaikka ihan ohutta pellavahuivia - en siksi että tarvitsisin sitä, vaan siksi että takki näyttää kivemmalta niin :)

Laukku ja huivi on tärkeitä. Itselläni ei ole kalliita merkkilaukkuja tällä hetkellä, mutta usein siisti Longchamp olkalaukku - sellainen vähän isompi koska tavaraa on aina paljon.

kengät on tietenkin tärkeät, juuri tällä hetkellä tämä on heikoin lenkkini, koska muoti on sellainen lättäballerinoja tai tosi korkeita suosiva. Lyhyenä nuo lätät ei käy ja korkeilla taas arki on vähän hankalaa. Jos näen hyvät kengät ostan ne. Mulle paljon parempaa aikaa oli paksupohjaisten spice girl kenkien aika ;)

Lempikenkäkauppani on niinkin outo kuin Donna Jyväskylän keskustassa, sen löysin kerran työmatkalla ja sinne aina palaan kun tuolla käyn.

Vierailija
7/7 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä yleensä kauppaa katso, toisilla on vaan silmää yhdistää ne vaatteet niin, että ne ovntat tyylikkäitä. Trendikkyys on sitten eri juttu. Ja on niitä kauppoja, joissa ei kyllä yhtään tyylikästä vaatetta ole.

Mulla itselläni on tyyli vähän haussa. Olen ehtinyt olla työelämässä ennen äitiyslomaa pitkään ja saldona on iso kasa jakkupukuja, paitapuseroita ja slipovereja + muutama takkimekko. Silloin vaatteet olivat minulle tärkeitä ja koin olevani tyylikäs. Mä yritin aina ostaa noihin jotain sellaista missä oli jotain jujua, hyvä leikkaus, erilainen käsilaukku tms. Värit piti olla mun työssä kuitenkin aika tummat.

Niistä vaatteistaei ole paljon iloa täällä hiekkalaatikon reunalla ja olen huomannut, että en ole oikein tyytyväinen vaatteisiini. Mulla on käytössä ihan farkkuja ja t-paitoja, mutta haluaisin sellaisen vaatekaapin, että olisi helppo olla samoissa vaatteissa niin kotona, kaupassa, kylässä, äitikerhossa ja silti olisi hiukan persoonallisempi ja jotenkin "puetumpi" kuin nyt. Ja silti niitä pitäisi pystyä pesemään ja pukemaan. Mulla on mielestä hiukan "gantmainen tyyli", mutta se on vähän tylsä, joten jotain piristystä. Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä?