Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pukeutua näin pikkujouluihin?

Vierailija
21.11.2012 |

Olen 168cm pitkä, vaatekoko 36. Tämä taustatietona.

Lyhythihainen musta paljettitoppi(mustat paljetitkin), musta lyhyt ja tyköistuva jakku, yksi nappi. Minihame, siis oikea roiskeläppä :D Neuloksessa mukana vähän hohtoa, muuten musta.

Topin kaula-aukko ei ole yhtään avonainen. Sukkikset, laitanko mustat paksut mattapintaiset? Kengät? Korkkarit, nilkkurit korkealla kapealla korolla vai saapikkaat korkealla korolla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain väriä?

Vierailija
2/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että kun on tuota paljettia ja vähän kimalletta hameessa, niin sopiiko siihen mikään väri enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai siis olen täysin eri tyylinen) mutta kuulostaa ihan hyvältä asulta! Mä laittaisin vähän jotain väriä, mutta kokomusta on aina varma valinta. Mä laittaisin mattapintaiset sukkikset vähän "tasoittamaan" kiiltoa ja sitten korkkarit. Jos täytyy kävellä ulkona niin sitten saapikkaat.

Vierailija
4/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua mustaan :)

Mulla on hyvät sääret, siksi tuo roiskeläppä ja tosiaan mattapintaiset sukkikset. Laitan ne korkkarit, sillä ei tarvi kulkea ulkona.

Vierailija
5/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty yks vaihtoehto vois olla jotkut hauskat metallinhohtoa sisältävät sukkikset? Mä laittaisin nilkkurit, saappaat ja roiskeläppä ei ehkä kovin asiallinen yhdistelmä.

Vierailija
6/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saappaat ja roiskeläppä ei ehkä kovin asiallinen yhdistelmä.

En nyt sentään aivan alan naiselta halua näyttää...

Vierailija
7/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ok eli laittaisin mustan hameen joka on vähän polvien yläpuolella.

Roiskeläppä aikuisella naisella on aina halvan näköinen.

Vierailija
8/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvitse välttämättä väriä, voihan laittaa jotain koruja? Tosiaan, paksummat sukkikset niin roiskeläppä ei ole niin paha. Ei nilkkureita mun mielestä, mieluummin korkkarit. Tämä kaikkihan riippuu myös kysyjän iästä, jos ikää alkaa olla tosi paljon, niin miettisin vielä sitä roiskeläppääkin :)

Vierailija
9/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vähän pidempi hame ja saappaat?

Vierailija
10/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan pidemmän hameen (polvien yläpuolelle), mun jalat näyttää liian lyhyiltä. Sitä paitsi kai pikkujouluissa saa olla vähän seksikkäämpi look kuin toimistossa päiväsaikaan?

Ikää on 32v., mutta valehtelematta kroppa on paremmassa kunnossa kuin monella 25v.:llä. Enkä naamastakaan ole rupsahtanut :D

Pitääpä mallata noita kenkiä, että nilkkurit vai korkkarit. Nilkkureissa olisi vielä korkeampi ja kapeampi korko.

ap

Vierailija
11/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakku ole vähän tätimäinen, pliisu? Sukkahousuista valitsisin itse mieluummin kiiltäväpintaiset kuin matat. (Ei mitään glittersukkiksia, mutta hieman kiiltäväpintaiset, paksut silti.)

Vierailija
12/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakku ole vähän tätimäinen, pliisu? Sukkahousuista valitsisin itse mieluummin kiiltäväpintaiset kuin matat. (Ei mitään glittersukkiksia, mutta hieman kiiltäväpintaiset, paksut silti.)

Se ei kyllä ole tätimäinen, on lyhyt malli ja tosi napakasti tyköistuva. En halua yläosasta liian antavaa, kun on se roiskeläppä...

ap

Vierailija
13/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mattapintaset peittävät sukkikset ja korkkarit, ei kuitenkaan mitkään horokorot

Vierailija
14/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä ole tätimäinen, on lyhyt malli ja tosi napakasti tyköistuva. En halua yläosasta liian antavaa, kun on se roiskeläppä... ap

Vierailija
15/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ok eli laittaisin mustan hameen joka on vähän polvien yläpuolella.

Roiskeläppä aikuisella naisella on aina halvan näköinen.

Jos vaan jalat on komiat niin minihame näyttää hyvältä. Mä en ainakaan ala ainoota "napakymppi -ruumiinosaani" peitellä ennen kuin ylitän neljänkympin.

Halvalta näyttää, jos sekä pääntiestä että kinttujen puolelta on antava asu. Mutta tässäkin tapauksessa yläosa on "siveä" ja vielä jakku. Ja sitten ne paksut sukkiksetkin! Asu kuulostaa oikein hyvältä, kun kroppakin on hyvä.

Vierailija
18/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohuet sukkahouset seka korkkarit.

Toppi vois olla erinvarinen mutta kuulosta ok

Vierailija
19/20 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ruumiinosaa on aina pikkujouluissa varaa korostaa enemmän kuin mikä arkena on asiallista: jos se sinulla on sääret niin go girl!