2v esitteli selvännäkijän taitojaan! :O
esikoisellamme oli synttärit ja aamulla herättelimme häntä lahjan ja kortin kanssa. kortti oli suljetussa kirjekuoressa ja kun hän otti sen käteensä hän sanoi ennen avaamista 'panda'. katsoimme miehen kanssa toisiamme lievästi 'kauhuissamme' koska kortissa todellakin oli panda! spoookyy!
Kommentit (9)
tietyn vörisen polkupyörän. Ei voinut mitenkään tietää, että saa keskellä talvea lahjaksi polkupyörän tai sen väriä, joka ei ollut ns. perinteinen.
antaa 2-vuotiaalle kirjekuori. voi saada paperihaavoja.
antaa 2-vuotiaalle kirjekuori. voi saada paperihaavoja.
kun ajatuksissani mietin, että pitäisi alkaa tehdä ruuaksi makaronilaatikkoa että "äiti, milloin sä alat tehdä sitä makaronilaatikkoa?"
ja vastaavia juttuja on muitakin. Lapset on jänniä.
Olin joskus meidän 2v:n kanssa kahdestaan kotona kun isoveli oli iskän kanssa mummolassa. Sitten yhtäkkiä tyttö sanoi "Timppa tulee!" ja kahden minuutin päästä isä ja veli tulivat. Eikä meiltä näy tielle, asutaan kerrostalossa, enkä minä ainakaan kuullut mitään ääniäkään vielä silloin kun tyttö jo tiesi että veli tulee.
Tulee vain mieleen että ehkä etiäisiä oikeasti on olemassa.
Olin joskus meidän 2v:n kanssa kahdestaan kotona kun isoveli oli iskän kanssa mummolassa. Sitten yhtäkkiä tyttö sanoi "Timppa tulee!" ja kahden minuutin päästä isä ja veli tulivat. Eikä meiltä näy tielle, asutaan kerrostalossa, enkä minä ainakaan kuullut mitään ääniäkään vielä silloin kun tyttö jo tiesi että veli tulee.
Tulee vain mieleen että ehkä etiäisiä oikeasti on olemassa.
että jos jotain tuollaista on niin lapset jos ketkä olisivat taitavia. he kun ovat vielä niin vastaanottavaisia ja herkkiä.
Vähän aikaa sitten juuri ajelin töistä kotiin lapset takapenkillä, ja yhtäkkiä aloin miettiä, että muistinko töissä tehdä kaiken tarvittavan. Parin sekunnin päästä takapenkiltä kuuluu: "mitä sä äiti unohdit?" :D
Koska isä tulee kotiin, eikä hänen isällään ollut säännöllisiä työaikoja... Siinä sulle selvännäkijä -_-