Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään jäi mietityttämään tällainen:

Vierailija
20.11.2012 |

Eräs tuttu (jota olen tähän asti arvostanut TOSI PALJON) himmensi säihkettään mun silmissä, kun kertoi, että hänen sukulainen on saamassa lapsen.

Paheksui tätä raskaaksituloa aivan avoimesti, kertoi että sukulainen on nuori (19 v), lapsen isä ei ilmeisesti kuvioissa, tytöllä anoreksiahäikkää. Lopuksi sanoi, että "on sentään lopettanut tupakanpolton!"

Jäi harmittamaan. Tuntui pahalta tuon tytön puolesta. Itse sain lapsen ilman koulutusta, ilman tuloja, tilaamatta ja toivomatta ja lapsen isäkin jätti kun vauva oli kuukauden vanha. Ja vaikka olin kymmenen vuotta vanhempi kuin tuo kollegan sukulaistyttö, niin vasta näin jälkeenpäin tajuan, että olin todella naiivi, lapsellinen enkä todellakaan mikään itsenäinen omilla jaloilla seisoja.

Alku lapsen kanssa oli niin karu ja vaikea, että en voi olla kuin tuntematta sympatiaa kaikkia äitejä kohtaan, jotka ponnistavat muista lähtökohdista kuin niin "oikeasta". :( Harmittaa kun en uskaltanut/tajunnut sanoa tätä mielipidettäni!

Ja olen vakuuttunut, että aika moni 19-vuotias on huomattavasti parempi äiti lapselleen kuin mitä minä olin pariin ekaan vuoteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on kuitenkin tullut erittäin hyvä äiti lapsellesi sekä vastuuntuntoinen aikuinen, annat lapsellesi rakkautta ja rajoja kuten pitääkin.

Näet myös taaksepäin, miten pitkän matkan olet kulkenut ja hienosti pärjännyt! Olen ylpeä sinusta!! :)

Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin!

N45+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi