Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuola aikaisemmassa ketjussa taivasteltiin, kun joku ei anna henkilötietojaan

Vierailija
20.11.2012 |

Ennen treffejä. Mun mielestä ihan viisasta. Miksi vieraalle ihmiselle pitäisi heti kertoa kaikki. Tiedä mikä rikollinen on. Olen pari kertaa käynyt ventovieraan kanssa treffeillä, ja en kertonut edes oikeaa etunimeäni. Ja olin todella tyytyväinen asiasta, sillä kumpikin oli aivan täys taukki. Ja heti alkoivat soittelemaan ahdistelupuheluja, kun en halunnutkaan yhden/parin kerran jälkeen tavata. Puhelinnumeron menin hullu etukäteen antamaan. Huh, jos olisin kertonut vaikka osoitteeni. Kumpikin mies oli heti yrittänyt tonkia tietojani numerotiedustelusta, mutta tietoni ovat salaisia :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimisä on Suomessa paljon, joten ajattelin antavani sen ns. anonyyminä vaikka osoite sisälsikin nimeni.

Heppu laittoi sitten mulle itsekin anonyynä sähköpostia, johon vastasin etten halua mitään sen enempää, en tavata. Kaveri onki sitten nimelläni kuitenkin puhelinnumeroni ja alkoi lähetellä prepaid liittymästä tekstareja.

Jos poliisi (tiedän yhteisen tutun kautta, että toisiaan oli poliisi) haluaa toimia noin, kai siihen on syynsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla