Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä niille äideille tehdään jotka vaan eivät löydä töitä

Vierailija
20.11.2012 |

Tuskin kaikki kotiäidit on vapaaehtoisesti kotiäitejä ja lisäksi kun nykyään ns.helpot tehdastyöt on lopetettu ja jos ei lukupäätä ole eli yrittämisestä huolimatta ei pärjää missään opisnnoissa niin mitäs sitten tehdään

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska töitä ei ole nytkään työttöminä oleville niin miten ihmeessä niitä löytyisi kaikille kotiäideillekin?

Vierailija
2/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömiksi työnhakijoiksi.

Ihan niinkuin kaikki muutkin jotka eivät löydä töitä.

Tämä on oikein hyvä meiniki.

Ajetaan vaan hampaat irvessä alas kaikki naisten ja perheiden oikeudet. Kyllä me sillä ratkaistaan kaikki tämän yhteiskunnan ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi koko idea on ihan pystyyn kuollut koska töitä ei ole nytkään työttöminä oleville niin miten ihmeessä niitä löytyisi kaikille kotiäideillekin?

Palstan ura-av-mammat siirtyy 4h työpäivään ja luovuttaa puolet työpaikastaan parjaamilleen kotiäideille. Sitähän te haluatte.

Vierailija
4/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi koko idea on ihan pystyyn kuollut koska töitä ei ole nytkään työttöminä oleville niin miten ihmeessä niitä löytyisi kaikille kotiäideillekin?

Palstan ura-av-mammat siirtyy 4h työpäivään ja luovuttaa puolet työpaikastaan parjaamilleen kotiäideille. Sitähän te haluatte.

mut haluan sitten joltakin huippupalkkaiselta mammalta ne mun neljä tuntia, amis-siivoojat älkööt vaivautuko

Vierailija
5/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kouluttautuminen mitään? Oisko mitenkään ajateltavissa sellainen, että ihan itsekin tekisi jotain sen eteen, että työllistyisi? Eikä vain odottaisi että joku muu tekee.

Vierailija
6/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna työttömyyskorvauksella hoitamaan lapsia. Tietty.

Vierailija
7/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kouluttautuminen mitään? Oisko mitenkään ajateltavissa sellainen, että ihan itsekin tekisi jotain sen eteen, että työllistyisi? Eikä vain odottaisi että joku muu tekee.

En MÄ ole ollut vaatimassa töihin pääsyä. Hommatkoot ne jotka vaatii mua töihin, mulle työpaikan. Ei se ole MUN ongelmani.

Vierailija
8/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne äidit ole tai ainakaan pitäisi olla mitenkään erityisasemassa.

Vierailija
9/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeäpenkkiin torille istumaan.

Hoiva-alalle kannattaa kouluttautua, muuten en ymmärrä tätä suomalaisten koulutususkoa. Jos ei niitä töitä ole, ei se koulutus asiaa muuta. Yrittäminen on sitten vaihtoehto, mutta siihen tarvitaan muuta(kin) kuin koulutusta.

Vierailija
10/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Eihän siitä ole kyse, että joku työnantaja tahtoisi just ne pienet lasten äidit töihin. Eiks kyse ole siitä, että jonkun mielestä on kamalaa, kun äidit panee lapset uran edelle. Kun uralla ei olekaan merkitystä, vaan omat lapset ovat tärkeämmät. Ja ne äidit, jotka itse ovat uran valinneet, ovat kateellisia kotiäideille, ja tahtovat siksi heidät töihin.

Vierailija
11/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni yritys ja siinä viisi naista töissä itseni lisäksi. Äitysloma,vanhempainvapaa ja hoitovapaa kotihoidontukineen on hieno järjestelmä joka auttaa yrityksiä palkkaamaan naisia. Jos nämä kaikki pienten lasten äidit pakotetaan kotoa töihin ja lapset viedään hoitoon ties minne niin ei se toimi.

Lapset sairastaa ja perhe voi huonosti. Työnantajana en voi palkata töihin vauvan äitiä joka joutuu pakosta lähtemään kotiin heti kun kutsu kuuluu.

Nyt kun kriittinen kolme vuotta voidaan lasta hoitaa kotona on suurimmat ongelmat takana päin eikä äidit eroa muista työntekijöistä yhtään poissaolotilastoissa.Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
12/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En MÄ ole ollut vaatimassa töihin pääsyä. Hommatkoot ne jotka vaatii mua töihin, mulle työpaikan. Ei se ole MUN ongelmani.

Vapaasti saat olla kotona. Mutta hoida itse toimeentulosi. Et voi odottaa yhteiskunnan elättävän sinua pelkästään siksi kun sä vaan haluut.

Vierailija
13/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaasti saat olla kotona. Mutta hoida itse toimeentulosi. Et voi odottaa yhteiskunnan elättävän sinua pelkästään siksi kun sä vaan haluut.

Vähennetään perheen työssä käyvältä veroja n. 20%, silloin ei yhteiskunta elätä heitä. Näin tehdään monissa maissa, mutta ei kateus-Suomessa.

Vierailija
14/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kysymys tosiaan, mitäkähän meidän päättäjät tähän sanoisivat ratkaisuksi??

Vierailija
15/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit voisivat mennä työllistymiskursseille kuten muutkin työttömät.

Mun veli jäi vajaa vuosi sitten työttömäksi. Hän on hakenut sekä töitä että työllistymiskursseille. Eipä ole päässyt, viimeisimmälle kurssille oli hakijoita 68 henkilöä ja 15 otettiin. Olisikohan ne ottaneet kaikki hakijat, jos ne kaikki olisi olleet kotiäitejä?

Vierailija
16/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän siihen työttömyyteen ja mihinkään kelpaamattomuuteen on alunperin syynä? Olisiko se, että ihan joku muu asia on merkityksellistä silloin, kun ne tulevat työpaikat ratkaistaan eli kouluaikana? Ja kun yläasteella ja lukiossa jätetään valitsematta ne alat ja aineyhdistelmät, joilla hyväpalkkaisia töitä saa eli matematiikka ja luonnontieteet? Ja olisiko sillä mitään tekemistä asian kanssa, että on kamala kiire aikuistua ja hankitaan ne tenavat siinä heti kaksikymppisenä, kun pitäisi oikeasti hankkia se koulutus, jolla sitä työtä myöhemmin haetaan. Sitten kun eka tenava tupsahtaa ja äidillä ei ole kunnollista koulutusta tai vahvaa työkokemusta, on jotenkin niin "järkevää" tehdä se toinen lapsi siihen perään parin-kolmen vuoden päästä ja sitten se kolmas ja ehkä neljäskin - ja hups, mihinkäs sitä töihin sitten menisikään ilman koulutusta, ilman merkittävää työkokemusta. Johonkin väkisinväännettyyn työllistämiskoulutukseen sitten, jonka muut tahot määräävät ja joista oikeasti varmaan alle 5% mihinkään työllistyy. Ja eläkeikään jatkuva köyhyysloukku on valmis.

Vierailija
17/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestäs kaikille duunia ja lapsille sitten hoitopaikat

Vierailija
18/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai me vaan sitten katsotaan niitä paheksuvasti ja syytetään verorahojen väärinkäytöstä.

Vierailija
19/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se mun palkka menee kotiapulaisen palkaan ja hoitopaikkamaksuihin.

FM

Vierailija
20/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se mun palkka menee kotiapulaisen palkaan ja hoitopaikkamaksuihin.

FM

ei vois enempää vituttaa tälläset saatanan loiset.

Kuula kalloon niin ei ole KENENKÄÄN ONGELMA!