Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "varamummo"

Vierailija
20.11.2012 |

Meillä on ongelmana se, että tarvitsisimme satunnaista, mutta kuitenkin viikottaista lastenhoitoapua helmikuusta alkaen koska palaan töihin.

Olemme mieheni kanssa kumpikin 3-vuorotyössä, ja tarkoitus olisi järjestää työt niin, että hoitaisimme lapsen mahdollisimman paljon itse kotona. Kuitenkin väkisin tulee niitä päiviä kun olemme yhtäaikaa töissä, joten nyt pitäisi löytää mukava hoitaja lapselle kotiin. Kuntamme vuoropäivähoito on 1/2 tunnin matkan päässä ja erisuuntaan kuin työmatkamme, joten mielestäni se ei ole vaihtoehto, koska esim. jos mies olisi yövuorossa ja minä menisin aamuvuoroon, joutuisin herättämään lapsen klo 5 että ehtisin töihin ajoissa. Ja taas sitten jos olisimme yhtäaikaa aamuvuorossa, lapsen hoitopäivän pituus matkojen vuoksi olisi vähintään 11-12 tuntia, joka on minusta epäinhimillistä ja liian raskasta pienelle.

Eli, haussa on ihminen, joka tulisi meille kotiin ja hoitaisi pientä senaikaa kun olemme itse töissä. Viikoittainen työaika n. 10-20 tuntia. Kertokaa vinkkejä, mistä lähteä etsimään? Mihin hakuilmoitusta jne..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan