Kolmas pyörä blogi
Tietääkö kukaan mihinkä se hävisi? Tai että miksi on lopetettu? Jäikö se pikku likan helkilöllisyys kiinni?
Kommentit (13)
mä en kerenny lukea koko päivitystä.. On tytöllä ainakin mielikuvitusta.Mä en vaa jaksa uskoa,että siinä blogissa on hirveesti totta puhutaan?
kändiliinin viimeisinpiä tekstejä? ku haluisin lukee ne ennen ku se poistaa ne...
postatkaa tänne ne jos vaan löytyy teiltä.jostain!!! kiiitooossss..
Yhteen niistä oli kopsattu teksti ja laitettu linkki välimuistiin.
Candy raskaana tai kolmas pyörä raskaana, jostain niistä ketjuista, tai muutamista löytyy välimuistisivut.
Kukaan ei ole kommentoinut epäilyä, että Candyn tarinaa on kirjoitellut Minttu Vettenterä? Eikö se nyt ole aika päivän selvää?
Se, että sekin blogi lopettelee, sopii kuvioon, koska Mintulta ovat ideat alkaneet loppua ja hän sai vauvan, eikä ehdi sitä enää ylläpitää.
Aikanaan myös kyseinen blogi hetkeksi aikaa hiljeni, kun Enkeli-Elisa kohun roihahti käsiin. Samoin Candy käsittelee teemaa valehteleminen niin, etteivät muut sun valheesta tiedä jne.
Hehkutus siitä, ettei voi jäädä kiinni = eipä tietenkään, kun kyseinen pari on mielikuvituksen tuotetta.
Tosin mielikuvituksen tuotetta blogi on joka tapauksessa, vaikka jostain kumman syystä ei olisikaan Mintun.
tai piilottanut väliaikaisesti bloginsa. Syynä voisin veikata, että hällä on välillä sellaisia epäsosiaalisia vitutuskausia, etenkin stressin alla.
Olen kuullut aiemminkin puhuttavan siitä blogista, mutten ole osannut yhdistää sitä kehenkään enkä ole lukenutkaan sitä. Eilen sitten vasta tajusin, että Facebookissa on kyllä eräs henkilö joka sopisi hyvin "Candyksi." Kirjoittaa hyvin samanlaisista tapahtumista kuin Candy, ja vihjasi nyt olevansa ilmeisesti paksunakin. Kun blogi on ollut hiljaa, henkilö on ollut hiljaa Facebookin puolellakin. Ainut vain, että hän ei ole niin nuori kuin blogissa väittää, mutta miesystävänsä on sen ikäinen kuin blogissakin, ja miehen nimeä ei olekaan muutettu. Ihmissuhdekuviotkin ja tapahtumat sopivat täysin paikoilleen. Paikat joista blogissa on puhuttu löytyvät kaikki hänen asuinpaikkaaltaan tai ovat 10km sääteellä sieltä. Muutamia asioita hän on kuitenkin väritellyt juuri sen takia, ettei häntä tunnisteta. Esimerkiksi asumismuotonsa on kertonut toiseksi, varmaan sen takia koska se nyt sopii teinitytölle paremmin kuin hänen itsensä ikäiselleen. Itse asiassa tämä nuori nainen on minulle aiemmin kertonutkin kauan aikaa sitten, että haaveilisi oman blogin pitämisestä, blogista jossa voisi näyttäytyä juuri sellaisena kuin on, salailematta mitään, mutta kuitenkin anonyyminä jotteivät nimeomaan läheiset, entiset ystävät ja kiusaajat voi seurata hänen elämäänsä enää. Huomionhakuisuus johtuu varmaan siitä että häntä on koulukiusattu ilmeisesti aika pahastikin ja nykyään huomio sitten nostattaa itsetuntoa. Jossain vaiheessa tiesin hänen kyllä alkaneen pitävän blogia, mutten koskaan saanut lukea sitä eikä hän mainostanut sitä missään. Äkkiseltään tulis mieleen, että hän yrittää saada blogin kautta elettyä uudestaan sitä teini-ikäänsä jolloin häntä kiusattiin ja joutui vaihtamaan kouluakin. Mutta tosiaan tapahtumat suurimmilta osin ovat siis totta, JOS blogia pitää tämä Fb-ystäväni.
Ja ennenkö joku kysyy kohta asuinpaikkaa niin niitä ne eivät ole mitä on nähty täällä veikkattavan. Sanon että paremminkin keskelle Keski-Suomea menee..
Lukijamäärä on pudonnut kymmenykseen ja nyt tulee näitä teorioita ja spekulointia.
Ei ole Vettenterä, tyylilaji on eri ja Vettenterän kirjoitustyylin kompastuskivet puuttuvat.
eikös se ollut iholla-venla? samanlainen leuan ja nenän profiilikin
Taitaa Candy hädissään kirjotella tänne, kun ihmisiltä meni usko koko blogiin! :D Usko pois jo Candy, ei kukaan enää pidä sun tarinoitas totena, vaikka mitä tänne yrittäisit uskotella.
Ja ennenkö joku kysyy kohta asuinpaikkaa niin niitä ne eivät ole mitä on nähty täällä veikkattavan. Sanon että paremminkin keskelle Keski-Suomea menee..
Mikä paikkakunta?
ja miltä paikkakunnalta.
Jos mä tietäsin niin laittasin heti tänne ja luulis kaikkien niin tekevän?
Jokainen vihjailija vaan hakee huomiota itselleen, ei ne mitään tiedä.
eiköhän se kohta sen taas avaa. ja saa keskenmenon. tai mikä olisi seuraava viihteellisin juttu.