Aion synnyttää kotona. haluatko kysyä jotain
Kommentit (13)
moista hihhulointia ymmärräkään.
Toivottavasti sinulla ja vauvalla menee kaikki hyvin.
tarkistuttamassa, että on varmasti tulossa oikein päin ja mahtuu tulemaan. Ettei joudu vauvaparka kärsimään loppuelämäänsä (jos selviää) äidin levollisen kotoisasta synnytyksestä.
Mut pääasia et hyvällä pössiksellä... huoh.
Mutta toivottavasti et ole ensisynnyttäjä... Ei ole niin seesteistä kuin hippien esitteissä.
tuntia sitten ja sitten et vastaa :(
sori mul ei oo sisältöö elämässä
mutta en odota tähän vastausta. Itse siis ajattelen, että jos minä nyt kerran elämässä olen sairaalassa, niin eipä ole liikaa vaaditu.
Toisekseen ajattelen, että ihmiselämän tasapainoisuuteen vaikuttavat muut asiat kuin paikka, jossa syntyy. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni, eikä kukaan ole kysynyt sitä...
tuleeko kotiisi lääkäri tai kätilö? Mistä olet kotikäyntejä tekevän löytänyt?
Oletko ensisynnyttäjä?
(itse harkitsen seuraavan synnyttämistä kotona, mulla eka synnytys oli nopea)
Ei se edes aiheuta terveelle ihmiselle mitään. Mistä tiedät, että sulla ei jo ole MRSA?
Mrsa:n voi saada vaikka sen kätilön käsistä joka tulee kotiisi, voit myös saada sen terveyskeskuksesta nenäsi limakalvoille kun lähmit jotain hissin nappia ja hipaiset nenääsi. Voit saada sen kaupan kärrystä johon on juuri koskenut mrsa:ta kantava mummo jne.. Pointti vaan on se että terveellä se pöpö viivähtää hetken ja lähtee pois. Enemmän pelkäisin itse istukan repeämistä/kohdun repeämistä/napanuoran kiertymistä vauvan kaulanympärille ja tarvittaisiinkin tehoelvytystä ja hengityskonetta tai ihan mitä muuta oikeasti vaarallista tahansa.