Te, joilla on yhteinen työhuone jonkun toisen kanssa
minkälaisia vinkkejä olisi antaa, että pystyisi keskittymään ajatustyöhön?
Kommentit (7)
eli avokonttori, ja ei, en pysty keskittymään oikein töihin täällä. Onneksi voin tehdä etätöitä 2 päivää viikossa, silloin teen viikon työt. TÄällä töissä vastailen lähinnä sähköpostiin ja nettailen, ja olen ärtynyt jatkuvista häiriöistä.
yhteensä 5 ihmistä, joista kolme tekee työtä puhelimessa, eikä mulla ole mitään vaikeuksia keskittymisen suhteen, eli en osaa ikävä kyllä auttaa. VOisitko kuunnella mieleistäsi musaa?
minulla oli aikaisemmin sellainen tila, että pöytäni edessä oli jatkuva liikenne edestakaisin ja tulostimille ja kopiokoneille jne. Hirvittävän rauhaton paikka ja lisäksi työkaveri joka puhui koko ajan, mieluummin soitti kuin laittoi sähköpostia ja selitti asioitaan jatkuvasti.
Nyt on kolmen henkilön tila, ei ylimääräistä liikennettä huoneen poikki ja kaikki samanhenkisiä - toimii.
häiriintyvät vakavasti jopa varsin rauhallisissa avokonttoreissa tai parihuoneissa, kun taas ekstrovertit voivat suoriutua töistään sellaisessa ympäristössä jopa paremmin kuin täydessä hiljaisuudessa yksin.
Koska nämä piirteet ovat synnynnäisiä eikä niitä pysty oikein muuttamaan, on ikävää että nykyisin kaikki pyritään väkisin laittamaan niihin avokonttoreihin, joissa kaltaiseni introvertit sitten kärsivät ja ahdistuvat. Meitä sentään on kolmasosa porukasta keskimäärin...
Virta kestää koko päivän.
Pustyy puhumaan puheluita ja kuunteleen MP4-musaa SD-kortista.
http://www.dealextreme.com/p/bluetooth-stereo-headset-sd-slot-11-hour-t…
Beethovenin viides soimaan niin muut metelit häipyy.
sulle on vaikeaa? Siis mikä häiritsee, ettet osaa koota itseäsi?