Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset hoitoon ja sohvalle makaamaan

Vierailija
19.11.2012 |

Vietiin juuri kolme lasta päiväkotiin ja tultiin miehen kanssa sohvalle makaamaan. Mites muilla, vaippojen vaihtoa ja komentamista? Töitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin riittää kotihommia koko koululaisten koulupäivän ajan. Nyt aamupalalla pyörähdän netissä. Sitten petausta, pyykkäystä, imurointia, tiskausta, vessojen pesua, lattioiden pesua, ruokakauppaa, ruoanlaittoa....

Kyllä joka päivälle hommia riittää! Ei tarvitse sohvalla makoilla!

Vierailija
2/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tehdä tai viettää aika välillä erilailla. Sitten taas jaksaa sitä samaa vanhaa hommaa, vai mitä AP?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen vein eskariin, eilen tuli jo siivottua. Kuopuksella on tällä hetkellä omat leikkinsä joten minä voin ihan rauhassa istuskella koneella.

Aika rento päivä siis tiedossa.

Vierailija
4/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lukiolainen nukkuu

mies nukkuu

7-vuotias katsoo piirrettyjä

6-vuotias on koulussa

21-vuotias on töissä

Minä istuin juuri alas läppärin kanssa. Kotityöt on tehty aamun tunteina, seuraavaksi teen lounaan.

T: sairaslomalaiset

Vierailija
5/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein aamupalat, siivosin keittiöt, petasin heidän sängyt ja järjestelin huoneita + keräsin pyykkiä ja viikkasin puhtaita kaappiiin. Nyt täräytin itselleni espresson ja katson postit & surffailen samalla. Sitten kauppaan ja päivällistä suunnittelemaan. Olen luvannut leipoa sämpylät ja pullat tänään. (lasten toivomuksesta). Koiran käytän myös pikaisesti n. 30 minuutin lenkillä - illalla sitten pidemmästi.

Askarrellaan tänä iltana joulukoristeita, joten olen jo kaivellut tavaroita esille (rautalankaa, karpaloita, ym. mistä saadaan kivoja pikku kransseja kaapin vetimiin roikkumaan tai mihin nyt vaan...

Vierailija
6/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tekemään töitä.

Mies lähti töihin tekemään töitä.

Vierailija
7/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti opin ahjoon.

Kaksi lasta kouluun.

Vauva 3kk nukkuu ekoja unia.

Minä hetken koneella ja kauppaan,siivousta,ruoan laittoa,läksyjen seuraamista kun koululaiset tulevat. Ei jouda sohvalla makoilemaan ;)

Vierailija
8/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin juuri kolme lasta päiväkotiin ja tultiin miehen kanssa sohvalle makaamaan. Mites muilla, vaippojen vaihtoa ja komentamista? Töitä?

Oletteko masentuneita tai muuten toivonne menettäneitä?

Itse olen töissä, samoin mieheni.

Lapset ovat päiväkodissa ja koulussa.

Vierailija
9/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin. Aamu alkoi taas kiukuttelulla. Minä istun sohvalla ja mietin mitä tekisin. Flunssa päällä ja raskaudessa ollut ennenaikaisia supistuksia ja lääkäri määräsi vuodelepoon ja kohta äitiyslomakin odottaa. Pyykkiä voisi koneellisen kohta pyöräyttää, mies on tarkka siitä, etten rasita itseäni. Mukavaa, kun joku välittää :)

Vierailija
10/10 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella keskinkertaiselta ja tylsältä kaikkien teidän elämät. Onneksi minun ei tarvi olla vastuussa muista kuin itsestäni.