Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovistesti jatkuvasti positiivinen!?

19.11.2012 |

Osaako joku auttaa? Olemme yrittäneet toista pienokaista jo kohta kolme vuotta... Eka sai alkunsa helposti, toista yrittäessä otin äskettäin ovulaatiotikut käyttöön, vaikka kierto olikin säännöllinen 28 pv.

Aloitin testaamisen paketin ohjeen mukaan 10. päivä edellisen vuodon alkamisesta ja heti näytti kahta viivaa. No, halusin varmistua asiasta vielä seuraavana päivänä ja sama tulos...

Nyt on kierron 19. päivä ja sama tulos joka päivä! Mitä järkeä tässä on? Näyttääkö testi kahta viivaa aina kuukautisiin asti???

Kommentit (4)

1/4 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

itse tikuttelen myös,ja tuli mieleen että onko se testiviiva yhtä tumma kuin se kontrolliviiva(tai mikä nyt onkaan)? mulla tulee joka päivä jonkin näköinen viiva,hyvin haamu tai näkyvänmpi,muttei yhtä tumma kuin se toinen,eli tod.näk. mulla ei ole tullut ovulaatiota..eli pelkkä viiva ei tarkoita ovista,vaan testiviivan pitää olla tummempi tai vähintään yhtä tumma jostain kohtaa kuin se toinen viiva.

Vierailija
2/4 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että ovistesti voi näyttää plussaa jos on raskaana eli ikään kuin toimis "raskaustestinä" et sinuna tekisin raskaustestin varmistuakseni asiasta.Mut muuten en sit tiedä miten voi näyttää plussaa koko ajan, ei ole tikuista kokemusta muuta kuin nyt tässä kierrossa ekaa kertaa ovistikkuilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kierron 28. päivä ja niinkuin aina tähänkin asti, menkat... Kellon tarkasti...

Kyllä taas ketuttaa!!!!

Vierailija
4/4 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on pco, ja se on ainakin joissain kierroissa näyttänyt ovisplussaa läpi kierron, eli antaa vääriä plussia ovistesteihin.

Lisäksi myös ovistesteissä on eroja. Esim. tässä kierrossa Alicen ovistestit ei näyttäny mulle minkäänlaista ovista, kun taas one stepin testeillä sain kunnon ovisplussat kp 14-15 niin kuin olis kuulunutkin kaiken järjen mukaan.

Ja toisilla tosiaan nuo ovistestit siis saattaa näyttää muutenkin jonkunlaista viivaa läpi kierron, vaikka et edes olisi raskaana.

Yhdessä kierrossa sain vielä päivää ennen menkkoja ovisplussan ja seuraavana aamuna menkat alkoi, eli ite en luota kyllä noihin ovistesteihin täydellisesti.