Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Rakas ystäväni (varattu mies) ja nyt...

Vierailija
18.11.2012 |

... sitten menimme sänkyyn ja se oli ihanaa. Olemme vuosikaudet olleet toistemme uskottuja ystäviä ja nyt tapahtui tämä. Kuinka saan haluni ja romanttiset tunteeni kuoletettua? Voimmeko enää olla vain ystäviä? Olen aivan sekaisin ja kauhuissani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt, mutta jestas että oli upeeta. Ja on edelleen, satunnaisesti. Salasuhde siis jatkuu neljättä vuotta.

Haittana on se, että suhde ei voi koskaan edetä. Miehen perhettä ei tule vaarantaa, ei meidän kummankaan mielestä. Suhde näyttää myös hidastavan mun, virallisesti sinkun, kiinnostumisen kehittymistä vapaisiin miehiin. Yksinäisyys tympii.

Ystäviä ollaan kyllä edelleen, mutta miehen huono omatunto välillä selvästi hiertää sitä. Silti: kun seksi on täydellistä, on sille lähes mahdoton sanoa ei. Umpikuja.

Vierailija
2/3 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin siinä käy. Olisin voinut tuon sulle kertoa jo ennakkoon, mutta ethän sä ois uskonut. "kyllä me ollaan ihan vaan ystäviä, eikä kumpikaan hingu mitään muuta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne. Tosin ei nyt olla vuosikausia tunnettu tän (varatun) miehen kanssa, mutta meistä on kuluneen vuoden aikana tullut tosi läheisiä. Puhutaan asioista, joista ei puhuta muiden kanssa jne. Sängyssä ollaan oltu kahdesti eikä se oo periaatteessa muuttanut meidän ystävyyssuhdetta, mitä nyt ollaan ehkä entistä läheisempiä sekä fyysisesti mutta myös henkisesti.

Valitettavasti mulla ei oo antaa sulle neuvoja, miten pääset sun tunteista ja halusta yli. Mä tiedän, että mun kohdalla ongelma on, et mä en halua olla enää "pelkkä ystävä", mutta en saa sanottua sitä tälle miehelle.

Yritä jaksaa. Voi olla tosi rankkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi