Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa kohteliaasti, ettei halua tapailla?

Vierailija
18.11.2012 |

Oon kohta jo menossa neljänsille treffeille miehen kanssa, jonka kanssa on alusta asti tuntunut, ettei kemiat toimi yhtään. Minä en ole ollut aloitteellinen treffipyynnöissä, mutta hän pyytää milloin minnekin teatteriin ja elokuviin. En osaa kieltäytyä, koska pelkään että särjen hänen sydämen. Mitään juttua en kuitenkaan tän tyypin kanssa halua.

Argh. En oo ennen oikein deittaillut ketään, niin en osaa toimia näissä tilanteissa. Miten voisi sanoa nätisti? En halua joutua kiusallisiin tilanteisiin, jos näen hänet jatkossa ohimennen jossakin, tyyliin että ei enää oltais tuntevinaan. Voisin kuitenkin haluta olla esim. kaveri hänen kanssaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu siltä, että tästä tulee pikemminkin kaverisuhde kuin seurustelusuhde. Mitä mieltä itse olet?"

Oletatko, että mies on ihan lääpällään? Ehkä hänkään ei henno sanoa, ettei ole sen kiinnostuneempi?

Vierailija
2/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunnet kaveruutta kuin muuta kipinää.

Ajattele, onko reilua miestä kohtaan tapailla häntä, jos kerran ei kiinnosta, silloinhan miehenkin aika menee hukkaan.

Ja joudut hyväksymään senkin, että ei ole välttämättä kivaa tapaa antaa pakkeja, toisesta tuntuu väistämättä pahalta mutta parempi oikeasti tehdä asia ajoissa selväksi. Ei kukaan kiitä sinua siitä, että olet toisen kanssa säälistä, vähiten se mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu siltä, että tästä tulee pikemminkin kaverisuhde kuin seurustelusuhde. Mitä mieltä itse olet?"

Oletatko, että mies on ihan lääpällään? Ehkä hänkään ei henno sanoa, ettei ole sen kiinnostuneempi?

Mutta kai hän jollakin tasolla on kiinnostunut, kerta aina itse ehdottaa tapaamisia. Miksi ehdottaisi, jos ei yhtään kiinnosta? Luulen, että hän on enemmän kiinnostunut minusta kuin minä hänestä.

Vierailija
4/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännet treffit. Mies takuulla kuvittelee, että on saumoja kunnon suhteeseen. Kun kerran näin myöhäisessä vaiheessa ilmoitat, että unohdetaan koko juttu, on oikeastaan ihan sama miten sen teet, yritätkö olla kohtelias vai töksäytätkö suoraan. Kaveri ottaa nokkiinsa joka tapauksesssa, eikä ymmärrä mistä nyt tuulee. Luultavasti välillenne ei tämän jälkeen mitään ystävyyssuhdettakaan kehity.

Vierailija
5/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että hän on mielestäsi tosi mukava ja kiva ihminen ja hauskaa seuraa, mutta et tunne häntä kohtaan muuta kuin kaveruutta.

Siksi et katso järkeväksi jatkaa tapailujanne treffailupohjalta. Mutta jos hän katsoo että voisitte olla vaan kavereita, ja vaikka tavatakin toisianne, mutta ihan vain kavereina niin sellainen sopisi sulle kyllä.

Vierailija
6/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä kannattanut puhaltaa peli poikki jo pikkasen aikasemmin. Neljännet treffit. Mies takuulla kuvittelee, että on saumoja kunnon suhteeseen. Kun kerran näin myöhäisessä vaiheessa ilmoitat, että unohdetaan koko juttu, on oikeastaan ihan sama miten sen teet, yritätkö olla kohtelias vai töksäytätkö suoraan. Kaveri ottaa nokkiinsa joka tapauksesssa, eikä ymmärrä mistä nyt tuulee. Luultavasti välillenne ei tämän jälkeen mitään ystävyyssuhdettakaan kehity.

Olis varmaan kannattanut jättää siihen yhteen tapaamiskertaan, mutta jotenkin ajattelin, että ehkä hän ei ollut oma itsensä ensimmäisellä tapaamiskerralla jännityksen takia. Halusin katsoa, jos hän osoittautuisikin rennommaksi ja leppoisammaksi kaveriksi kun paremmin tutustuttaisiin. Näin ei ilmeisesti ole kuitenkaan käymässä.

Itse voin vaikuttaa aika jäykältä tylsimykseltä uusien ihmisten kanssa, koska oon ujo jännittäjä. Rentouduttuani oon kuin eri ihminen, siksi ajattelin, että ehkä hänkin olisi. Voihan surku.

Vierailija
7/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun luo,tilaatte pitsan,paneskelette sen jälkeen ja saatat miehen kotiin/autolleen.Seuraavana päivänä soitat ja menette kahville,ota miehestä valokuva ja näytä hänelle se ja sitten voitte alkaa tapailemaan ihan tosissaan.Voit viedä hänet myös työpaikallesi,mikäli sinulla sellainen on tai johonkin rakkaaseen paikkaan.Pelaa varman päälle.

Vierailija
8/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun luo,tilaatte pitsan,paneskelette sen jälkeen ja saatat miehen kotiin/autolleen.Seuraavana päivänä soitat ja menette kahville,ota miehestä valokuva ja näytä hänelle se ja sitten voitte alkaa tapailemaan ihan tosissaan.Voit viedä hänet myös työpaikallesi,mikäli sinulla sellainen on tai johonkin rakkaaseen paikkaan.Pelaa varman päälle.

Tapailla, saati paneskella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä