Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuisena voisi hankkia kavereita?

Vierailija
18.11.2012 |

Vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo lapsia... kansalaisopiston kurssit, no ehkäpä, mutta en oo yleensä niissä käyny kyllä.

Vaikee tilanne...

ap

Vierailija
2/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saada kavereita aikisena. Ei ainakaan jumpasta tai kursseilta.Kokeiltu on. Olen aina se jonka viereen kukaan ei istu mutta lainataan kyniä,papereita ja bussirahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko ketään entistä kaveria, tuttavaa tai sukulaista, jonka kanssa yhteydenpito on katkennut tai vähentynyt. Siitä voisi sitten uudelleen elvyttää jopa ystävyyssuhteen. Näin minä tein eron jälkeen, kun kaipasin uusia ystäviä.

Vierailija
4/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ja minkälaisia ihmisiä te kavereiden etsijät olette? :)

Vierailija
5/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko ketään entistä kaveria, tuttavaa tai sukulaista, jonka kanssa yhteydenpito on katkennut tai vähentynyt. Siitä voisi sitten uudelleen elvyttää jopa ystävyyssuhteen. Näin minä tein eron jälkeen, kun kaipasin uusia ystäviä.

Kiitos vinkistä...Tuntuu, että sukulaisten kanssa ei nyt välttämättä syvää ystävyyttä helposti synny, koska no ne on sukulaisia...kuulostaa varmaan oudolta :) Joo, entiset kaverit, tuttavat jne. on niin eri elämäntilanteessa ja siten eri puheenaiheet = lapsia ja kiireitä niihin liittyen että nekään ei oikein vaikuta 1. vaihtoehdolta ystävyyden muodostamiseen.

ap

Vierailija
6/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Töistä, erilaisista vertaistukiryhmistä."

En käy vertaistukiryhmissä. Töistä ehkä joo.

ap

Vierailija
8/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

agilityssä tms. Myös ihan tavallisella kävelylenkillä pääset juttusille muiden koiranomistajien kanssa, toimii vähän samalla tavalla kuin lasten äideillä leikkipuistossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän