Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa aivan mielettömästi! Löysin patin

Vierailija
18.11.2012 |

kaulasta ja nyt pelkään että se on syöpä. Huomenna menen työpaikkalääkärille, mutta tiedän ettei ko. lääkäri osaa sanoa mitään asiaan ja antaa lähetteen erikoislääkärille. Kävin näyttämässä pattia jo 2kk sitten lääkärille ja silloin sanoi että jos ei mene ohi, tule uudestaan ja saan sen lähetteen. Nyt pelottaa kun se ei ole mennyt ohi. Olen vieläpä pienen koululaisen yh eikä mulla ole ketään ystävää tms. tukena.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ilmeisesti on, kun ei lääkäri heti sua laittanut jatkotutkimuksiin, en olisi kovin huolissani.

Vierailija
2/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä murehdi etukäteen sellaista mitä et tiedä. Suurempi huoli on se, ettei sinulla ole ketään, turvaverkkoa. Siihenkin saa apua, yksinäisiä ihmisiä on maailma pullollaan. En ala suosittelemaan mitään kanavaa, koska en tiedä minkälaista seuraa kaipaat, keiden kanssa tulet hyvin toimiin, olet ns. omiesi joukossa. Etsi ja löydä. Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halkasijaltaan ja rasvapattina olen sitä tähän asti pitänyt, mutta menin netistä kattomaan vaihtoehtoja ja siellä ensimmäisenä hyppäs silmille sana "syöpä".

Olen aikalailla oman tieni kulkija ja mun on tosi vaikea tutustua uusiin ihmisiin. Ne kehen tutustun ja ehkä ystävystynkin eivät kauaa jaksa pitää yhteyttä, kun minä olen vetäytyvä enkä esim. puhelimessa keksi mitään puhuttavaa ihmisten kanssa. En osaa soittaa kellekään jos ei ole mitään varsinaista asiaa. Äitille jos jotain kertoo, sen tietää päivässä koko iso suku ja sitä en halua.

-ap

Vierailija
4/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todennäköisesti imusolmuke. Minulla on kaulassa myös sormelle tuntuva hernettä isompi patti, jonka lääkäri totesi imusolmukkeeksi. Kävin pari kuukautta sitten kaularangan röntgenissä ja ultrassa, koska kaularangassa oli toinen iso patti jota hierojani ihmetteli. Se osoittautui vain isokokoiseksi ja kummallisen malliseksi kaulanikaman haarakkeeksi.

Vierailija
5/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kuuluukin paisua, kun jossakin jyllää tulehduksen alku. Voisiko sinulla olla hampaissa tai nielussa jotakin jylläämässä?

Vierailija
6/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi keväällä kuntoon eikä hampaisiin satu (poistettu kaikki viisurit ja paikattu reikä, tarkastus olisi ensi keväänä). Nielun lääkäri katsoi viime kerralla, tai siis sen mitä päälle päin näkyy. Tuo patti on henkitorven vieressä vähän kaulan keskikohtaa ylempänä oikealla puolella. Olen ajatellut että imusolmukkeet on vain leuan alapuolella.

Mutta kiitos teille, olette vähän saaneet olo paremmaksi =)

-ap

Vierailija
7/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiinko sulta ultran yhteydessä ohutneulanäyte?

-ap

Vierailija
8/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta.

Vierailija
9/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tutulta otettiin rinnan patista neulanäyte, joka oli ok. Se tuttu vaati silti pattinsa poistoa. Oli syöpä.