Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toctino lääke, onko kellään kokemuksia?

Vierailija
18.11.2012 |

vaikeisiin jalkapohjien tai kämmenten iho-ongelmiin tarkoitettu kuuri, jolla on aika hurjat sivuoireet ilmeisesti ja hinta myös (1kk maksaa 660e). Olen kuitenkin ihan loppu krooniseen ekseemaani jalkapohjissa ja kyselenkin nyt onko kellään Toctinosta kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeisiin jalkapohjien tai kämmenten iho-ongelmiin tarkoitettu kuuri, jolla on aika hurjat sivuoireet ilmeisesti ja hinta myös (1kk maksaa 660e). Olen kuitenkin ihan loppu krooniseen ekseemaani jalkapohjissa ja kyselenkin nyt onko kellään Toctinosta kokemuksia?

Jep, Olen syönyt Toctino 30mg neljä kuukautta ja tänään se lopetettiin. Kädet ja jalkapohjat on nyt kunnossa ja kuukauden kuluttua on seuraavat verikokeet. Jouduin koko kuurin ajan syömään myös Simvastatinia (kolesterolilääke) ja polvien nivel- ja lihaskipuja ei näinollen voi syyttää yksin Toctinosta. Muita sivuoireita minulle ei tullut. Tuosta mainitsemastasi hinnasta saa kelakorvauksen, joten hinta oli n. 350e. Kaksi kuukautta joutui itse maksamaan ja sen jälkeen Kela korvasi loppuvuoden lääkkeet. Reseptilääkkeet maksaa lääkekaton ylittymisen jälkeen 1,50e/lääke

Vierailija
2/2 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Itse kärsin kroonisesta käsi ja jalka ihottumasta vuosikausia. Ei valohoidot/vahvat kortisoonit tehonneet. Vihdosta aloin käyttää viimesen oljenkorren ja koklaan toctino 30 mg söin puolvuotta. Parasta mitä on minulle tapahtunut. Lääkkeestä saa kela vähennyksen eli 30 pilleriä maksaa 285€ noin kun siitä jo vähennetty kela. Kun maksukatto täynnä loput saat muutamalla eurolla. Eka viikko päätä särki kovin lääkkeen aloituksesta. Buranaa vedin joka päivä. Viikon jälkeen ihottumat hävisi ja pääkipu loppui. Kasvot punoittaa lääkkeestä ja aurinkoo pitää välttää. Mutta se on pikku seikka kun pääsee ihottumista eroon. En tarvinnu kortisonivoidetta enää kuurin aikana. Verikokeissa pitää käydä kerran kuus. Voi Nostaa maksa ja kolestroli arvoja. Suosittelen lämpimästi 👍-sophie-2016 syöty kuuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi