Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vastaavanlaisia?

02.12.2005 |

Onko muita vastaavanlaisia syöjiä? Meidän neidille 6,5kk ei meinaa oikein upota aamupala. Oon koittanuut saada menemään pelkkää Nannia, Muksun vellejä, puuroja (joko valmiita tai omatekemiä), mutta kaikki on yhtä epämiellyttäviä ajatuksiakin aamusta...

Kun sitten saan maaniteltua neidin juomaan vaikka velliä hitaasti, mutta varmasti, sitä voi kuitenkin upota jopa se purkillinen eli 200ml, yleensä kyllä noin 150ml. Välillä homma on kyllä aika tahtojen taistelua, enkä haluaisi, että se sellaista olisikaan, mutta kun " emolla on hätä poikasensa ravinnon saannista" ...

" Niin, niin eihän kukaan itteensä nälkään anna tappaa, jos ruokaa on tarjolla, tiedän kyllä tämän..."

Kuitenkin toisinaan, niinkuin tänäkin aamuna, kun olin saanut maaniteltua vellin 200ml niin neidille kuitenkin maistui vielä hetken päästä purkillinen kasvissosetta ennen päikkärille menoa!!

En kuitenkaan haluaisi alottaa päivää pelkällä soseella, koska aamupalana ois kuitenkin MUN mielestä syötävä velliä/puuroa ja maitoa.

Miten muilla? Onko vastaavanlaista aamupala-ongelmaa?

Miten ootte sen ratkaisseet?

Aamupalaa tarjoan kuitenkin vasta noin tunnin päästä heräämisestä tai vähän kauemmankin ajan päästä, joten en heti silmien avauduttua, tosin niinhän mä ennen tein...

No johan nyt vaikuttaa taas sekavalta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen myös vahva puurojen yms.puolesta puhuja,mutta eivät ole

ikinä uponneet tyttöön,joka kylläkin nyt jo 2v.

Kauan aikaa sitten koitin seuraavaa:annoin aamulla herättyä hedel-

mää ja puuroa vasta sitten lounaaksi ennen päikkäreitä.Toimi!

Eli jos teilläkin se puuro/velli/maito inhottaa vain aamulla niin anna

toki sosetta ja siirrä puurot yms. myöhempään.Ei kai se ole kirkossa

kuulutettu, että puuro on pakko antaa herättyä? :)

Hyviä ruokahaluja! :)

Riisimuro +2 pikkumuroa

Vierailija
2/2 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tosin " vasta" himpun vailla 5kk. Aamupäivästä huolii tosi vähän ruokaa. Ollaan tarjottu korviketta, velliä, hedelmäsosetta ja kasvissosettakin, eli kaikkea mahdollista. Korviketta juo n. 2-3dl ja muutaman lusikallisen sosetta ja menee nukkumaan päikkäreille. Sama juttu heti pitkin päiväunien jälkeenkin, täytyy vaan pyöritellä päätä ja patsastella ihan kuin olisi ollut monta päivää poissa ;D. Aivan liian touhukas istumaan paikallaan...

Kuuden aikaan illalla alkaakin sitten oikein syömingit ;D, sitten syödään ja syödään ja syödään monta kertaa ja paljon ennen nukkumatin tuloa.

Neuvolassa sanoivat että kyllä vauva syö sitten kun sillä on nälkä.

Vähän kärjistetysti, mutta näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla