Antaisitko miehesi harrastaa kilpatanssia?
Onko paikalla kilpatanssin harrastajia tai puolisoita? Antaisitko puolisosi tanssia ja harjoitella jonkun muun kanssa? Onko tanssiminen pettäämistä?
Kommentit (23)
Ilman muuta antaisin luvan! Tuskin sitä minulta kysyttäisinkään. Kilpatanssi on urheilulaji siinä missä sähly tai golf.
Ongelma on mielestäni enemmänkin siinä, että jos tosissaan haluaa treetata/pärjätä (kuten missä tahansa lajissa), pitää harjoitella useita kertoja viikossa.. Ja se tietty voi parisuhdessa koetella, jos harrastusta on useita iltoja viikossa.
Anna ihmeessä, se on sivistynyt herrasmieslaji! Kaupan päälle saat hyväkuntoisen, -ryhtisen ja iloisen miehen.
Eikö teitä haittaisi se, miten fyysisesti lähellä tanssissa ollaan?
En haluis, että joku nainen hinkkaa itseään mun miestä vasten vähissä vaatteissa.
En haluis, että joku nainen hinkkaa itseään mun miestä vasten vähissä vaatteissa.
Lattareissa vaatetus on vähäisempää kuin vakiotansseissa.
Urheilulaji se on ja hemmetin aikaa vievä, treenien lisäksi on kisamatkat... Tanssi on muuten todella rankka laji, monelle ammattiurheilijalle jotka pitävät itseään loistavakuntoisina mm. futaajille ja lätkäpelaajille tullut täytenä yllätyksenä. Löytyy uusia lihaksia ja hengästyttää...
Anna miehen tanssia vaan. Saat hyvä ryhtisen ja -kuntoisen miehen.
sopivana pitäisi. Kilpatanssissa kuitenkin ollaan hyvin läheisissä tunnelmissa hyvin tiiviisti pitkiä aikoja kun pitää harjoitella.
Toisaalta eipä meillä pienten lasten vanhempina olisi (kummallakaan) noin paljon aikaa vaativaan lajiin. Ja meillä kyllä kysellään tuollaiset asiat toiselta, aviopari kun ollaan :O
tahtonsa mukaan. Ei avioliitto sitä voi estää.
on naimisissa, itse olen sinkku. En tiedä kauanko tämä kuvio toimii. Tanssiessa on kuitenkin koko ajan seksuaalinen jännite läsnä.
Tähänhän se johtaisi...
Tai sitten ei. Riippuu varmaan ihmisestä.
Tähänhän se johtaisi...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9u9_5KMwSSo" alt="http://www.youtube.com/watch?v=9u9_5KMwSSo">http://www.youtube.com/watch?v=9u9_5KMwSSo</a>
Tai sitten ei. Riippuu varmaan ihmisestä.
Eihän se tuollakaan miehellä avioeroon johtanut, eikä ilmeisesti pettämiseenkään.
pistäsisi kilpatanssia.
Ihan vapaasti saisi tanssia. Kannustaisin katsomossa!
Saisin itselleni tanssitaitoisen miehen. Mua ei haittaisi se fyysinen läheisyys. Se kuuluu lajiin. Mutta jos jokin rassaisi, niin se, että sen oman parin kanssa vietetään paljon aikaa, siitä ajasta saataisin olla mustasukkainen. Ei mulla silti olisi pokkaa kieltää, jos mies haluaisi.
Mikä hemmetin video toi on :D
Siinähän on edesmennyt balettitanssija Patrick Swayze elämänsä kunnossa. Tanssi on tehokasta liikuntaa, ja jos omakin mies olisi sen ansiosta tuollaisessa kunnossa niin huh, harrastakoot!
Siinäpä mies saisi samalla tosi lihaksikkaan ja jäntevän vartalon, josta liikenisi iloa minullekin ;).
Kilpatanssiharkkoja on tosi usein, jotta kunto pysyy yllä. Ei siellä harkoissa kuulkaa paljon ehdi naiskennella, kun on monta paria samaan aikaan lattialla ja hiotaan joka hiton varpaiden asentoa ja katseen suuntaa. Siinä ei ole yhtään mitään seksuaalista. Harkoissa ei muutenkaan olla esiintymisasuissa vaan tavallisissa verskoissa.
Kilpatanssi on näyttelemistä, jonka kautta saadaan muut vakuuttuneiksi seksuaalisesta vetovoimasta, mutta oikeasti tanssipari pohtii sen parin minuutin esityksen aikana tiukasti vain käännöksiä, käden liikkeitä, hymyn luonnollisuutta jne.
mikäli haluaisivat. Ei heidän harrastamisensa oikeasti ole minun lupani takana. Vaikka ajatus miehestäni tanssimassa quick stepiä on kyllä aika koominen :D
Miksei ap kysy antaisimmeko me murrosikäisten tyttäriemme harrastaa kilpatanssia?
Kaikenkaikkiaan tanssi on hieno harrastus.
YÖKS!!!!!! En todellakaan antaisi. Haluan ihan kunnon miehisen heteromiehen. Sallittuja harrastuksia ovat kalastus, punttisali, jääkiekko, autonrassaus ja remontointi.
Entä jos miehen pari olisi 10 vuotta nuorempi sutjakka tyttö?
eipä tuota nyt voisi estääkään. Sitä joko luottaa tai sitten ei.