Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä seuraisi, jos mies ei tulisikaan sovitusti kotiin, vaan jäisi ryyppyreissuillensa?

Vierailija
17.11.2012 |

Mies olisi viikot eri paikkakunnalla töissä. Sanoisi tulevansa kotiin, mutta olisikin mennyt työkavereiden kanssa baariin, ja tulisi kotiin päivän myöhemmin kuin alunperin oli tarkoitus.

Mitä jos olisit vielä reilu viikko sitten kokenut esim. keskenmenon (tms. epäonnistuneen raskauden)?

Onko oikein olla tosi vihainen ja uhkailla erolla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on alkoholisteja suvussa, että ei kiitos. Eikä mitään turhia lupauksia, sen verran on jo ollut puhetta siitä, että sellaista ei pidä luvata, mitä ei tarkoita tai pysty pitämään, ja sitten se, mitä sovitaan, pidetään.

Vierailija
22/25 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää että muuttuisin hysteerisesi, jos ei joku yö tulisikaan kotiin nukkumaan ilmoittamatta siitä minulle.

Keskenmenon jälkeen odottaisin että mies seisoo rinnallani ja tuemme toinen toisiamme. Jos silloin jättäisi yksin, niin saisi häipyä iäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne miehet tarvitsee sitä tukea lapsettomuuteen. Oletteko käyneet ap yhdessä juttelemassa psykologin luona? Olethan ottanut myös ap miehen tunteet huomioon, etkä vain omiasi? Voiko tämä ryyppyreissu olla jokin oire?

Minä olen vähän samankaltainen, haluan lähteä viihteelle kun tarpeeksi menee kaikki asiat penkin alle ja menetyksiä olen itsekkin kokenut. Siksi ehkä en soimaa miestäsi ja olisi ihan kamalaa jos mieheni ajattelisi minusta noin, että siis akka vaan pellolle kun ryyppää..noh, onneksi ei ajattele, vaan antaa minulle sen YHDEN illan, että saan tuulettaa päätäni rauhassa. Koska ap miehesi on viimeksi käynyt ryyppäämässä?????

Toiset menee salille, toiset kävelylle, toiset shoppailemaan tms. ja toiset ryyppää. Elämä on!

Tsemppiä ap! Ihan hyvä mies sinulla silti voi olla ja hänestä voi joskus tulla mitä parhain isä! Ihmisiä tässä vaan ollaan! Annetaan kaikille uusi mahdollisuus!

Vierailija
24/25 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mennä tuulettumaan. Tekis hyvää miehelle saada muuta ajateltavaa hetkeksi.

Vierailija
25/25 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä millään erolla uhkailisi, naurettavaa.

Mä en edes olisi älyttömän vihainen miehelle tuosta, se ei ole ikinä tehnyt mitään tuollaista, mutta jos nyt olisi näin tehnyt, en raivoisi varmaan ollenkaan.

Oletan, että sitä miestäkin viduttaa jatkuvat keskenmenot yms, jos sitä lasta kovasti toivoo, pettymyksiä pettymysten perään, eikö silloin jo muka saisi kerran käydä kavereidensa kanssa baarissa nollaamassa fiiliksiään?